Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pobieranie w imieniu Gminy opłat za korzystanie z szaletu miejskiego dz. nr ewid. 917/2 w Kazimierzu Dolnym oraz opłat za korzystanie z toalet na części dz. nr ewid. 1274/1 w Kazimierzu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pobieranie w imieniu Gminy opłat za korzystanie z szaletu miejskiego dz. nr ewid. 917/2 w Kazimierzu Dolnym oraz opłat za korzystanie z toalet na części dz. nr ewid. 1274/1 w Kazimierzu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a7b2f0-e6a2-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pobieranie w imieniu Gminy Kazimierz Dolny opłat za korzystanie z szaletu miejskiego dz. nr ewid. 917/2 w Kazimierzu Dolnym oraz opłat za korzystanie z toalet na części dz. 1274/1 w Kazimierzu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c.d. informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN.7031.2.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na:
A. Szalet Miejski przy ul. Senatorskiej
1) obsłudze powierzonych kas fiskalnych;
2) przekazywaniu tygodniowego utargu ze wszystkich powierzonych kas fiskalnych w terminie do każdego wtorku następnego tygodnia na rachunek bankowy Gminy Kazimierz Dolny;
3) niezwłocznym przekazywaniu żądania wystawienia faktury VAT za korzystanie z szaletu miejskiego do Referatu Finansowego Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym wraz z przekazaniem stosownych danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT;
4) prowadzeniu wyodrębnionej księgowości z eksploatacji szaletu miejskiego;
5) ponoszeniu kosztów opłat za utrzymanie czystości i porządku oraz związanych z użytkowaniem budynku szaletu miejskiego;
6) oznakowaniu budynku szaletu miejskiego w ten sposób, że na budynku umieszczona zostanie tablica informacyjna o wymiarach 1m x 1m, na której zostanie umieszczona nazwa Miejskiego Zakładu Komunalnego numer telefonu, wysokość opłat, godziny otwarcia, regulamin korzystania z szaletu, a także wskazane będzie, że właścicielem nieruchomości oraz stroną umowy jest Gmina Kazimierz Dolny;
7) obsłudze pieca centralnego ogrzewania i całej instalacji ogrzewania w budynku szaletu miejskiego wraz z nadzorem nad prawidłowym funkcjonowaniem pieca oraz instalacji c.o. przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje.
B. Toalety przy ul. Zamkowej
8) obsłudze powierzonych kas fiskalnych;
9) przekazywaniu tygodniowego utargu ze wszystkich powierzonych kas fiskalnych w terminie do każdego wtorku następnego tygodnia na rachunek bankowy Gminy Kazimierz Dolny oraz w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca;
10) utrzymywania w należytym stanie technicznym pomieszczeń sanitarnych, w tym:
• nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno-higienicznych korzystania z toalet w okresie trwania umowy,
• wyposażenie toalet miejskich w środki czystości oraz środki sanitarne i higieniczne niezbędne do jej użytkowania i sprzątania tj. m.in.: papier toaletowy, mydło w płynie, sprzęt i środki do sprzątania oraz do dezynfekcji wg wykazu producenta toalety,
• codzienne sprawdzanie i utrzymywanie czystości wewnątrz toalet miejskich zgodnie z planem higieny, instrukcją czyszczenia toalety, opisem przebiegu sprzątania oraz ewentualne zmycie lub doczyszczenie zabrudzeń w razie wystąpienia takiej potrzeby,
• codzienne sprawdzenie drożności kanalizacji sanitarnej i działania instalacji wody,
• bieżącą wymianę elementów zużywalnych np. żarówek, świetlówek,
• opróżnianie koszy na śmieci,
• codzienne sprawdzanie i utrzymywanie czystości na zewnątrz wokół toalet tj. m.in.: zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń z rynien, grabienie liści, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
11) oznakowania sanitariatów w ten sposób, że przy wejściu od strony ul. Zamkowej zostaną wywieszone tablice informacyjne o wymiarach 0,3m x 0,2m, na których zostanie umieszczona nazwa Miejskiego Zakładu Komunalnego, numer telefonu, wysokość opłat, godziny otwarcia toalet, regulamin korzystania z toalety, a także wskazane będzie, że właścicielem nieruchomości oraz stroną umowy jest Gmina Kazimierz Dolny.
Czas trwania umowy od 01.04.2024 do 31.03.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Kazimierzu Dolnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-20-56
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-02 do 2025-03-31INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
- Przedmiotem zamówienia jest grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Celejowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do szkół na terenie gminy Kazimierz Dolny w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.