Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143411/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dronów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM.JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA-CKZiU W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525981980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GOETLA2
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2murcki@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs2.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dronów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: „Z nami zostaniesz zawodowcem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79ba85eb-f82a-4c5c-b18c-777bcb63b0e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu: „Z nami zostaniesz zawodowcem"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/143/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch dronów wraz z wbudowanymi kamerami i kamerami termowizyjnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – będący równocześnie opisem oferowanego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89873,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176080,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95377,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konverta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732927035
7.3.3) Ulica: Słowackiego 6A/10
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95377,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
- Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja
- Dostawa wózków do transportu zwłok niezbędnych dla doposażenia Prosektorium Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo - Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA WIOŚ KATOWICE
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku Białej.
- Opracowanie projektu Przebudowy ul. Ślusarskiej w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WZPiFP-89-25 Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie zmodernizowanych systemów monitoringu
- Dostawa sprzętu elektronicznego do SP nr 3 im. St. Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów peryferyjnych,urządzeń sieciowych, serwerów oraz oprogramowania biurowego.
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania - drukarka laserowa, monitor panoramiczny, ups, kamerka
- Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu w ośrodku rdzennym MOF Łukowa - mieście Łuków na potrzeby bezpieczeństwa mieszkańców MOF Łukowa
- Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Wolski Bór i Karczmiska
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.