eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołęka › Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce w ramach programu Laboratoria Przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce w ramach programu Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Długołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932696520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 40

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs-pdlugoleka@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspdlugoleka.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsp-dlugoleka.logintrade.net/zapytania_email,85839,536bfe29e10e3ae88943265797296f94.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce w ramach programu Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc7c3c0e-d5c0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087885/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Laboratoria przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-1/ZSP/Długołęka/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa pomocy dydaktycznych o parametrach opisanych w Załączniku nr 2a do SWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę sprzętu oraz urządzeń, 2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie, 3) dostarczenie instrukcji obsługi sprzętu oraz urządzeń (w języku polskim), 4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń. 3. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt, urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne. 4. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 7. Oferowany asortyment (urządzenia, wyposażenie) musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (jeżeli takie dokumenty dla tego asortymentu są wymagane). 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232100-5 - Drukarki i plotery

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 137499,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa sprzętu audio-video o parametrach opisanych w Załączniku nr 2b do SWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę sprzętu oraz urządzeń, 2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie, 3) dostarczenie instrukcji obsługi sprzętu oraz urządzeń (w języku polskim), 4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń. 3. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt, urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne. 4. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 7. Oferowany asortyment (urządzenia, wyposażenie) musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (jeżeli takie dokumenty dla tego asortymentu są wymagane). 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

4.5.5.) Wartość części: 8894,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa sprzętu wyposażenia pracowni programowania i robotyki o parametrach opisanych w Załączniku nr 2cb do SWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę sprzętu oraz urządzeń, 2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie, 3) dostarczenie instrukcji obsługi sprzętu oraz urządzeń (w języku polskim), 4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń. 3. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, sprzęt, urządzenia muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne. 4. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 7. Oferowany asortyment (urządzenia, wyposażenie) musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (jeżeli takie dokumenty dla tego asortymentu są wymagane). 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 29215,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części nr 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 25.05.2022 r. do godz. 10:00. Do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty w części nr 1. W związku z powyższym Zamawiający postanowił o unieważnieniu części nr 1 niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje unieważnił przedmiotowe postępowanie w części nr 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W części nr 2 złożona została jedna oferta przez Wykonawcę APLY Anna Borawska, Zagórzańska 28c, 04-965 Warszawa. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp, ponieważ Wykonawca w przewidzianym terminie nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego. W związku z tym, iż Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę, postanowił o unieważnieniu części nr 2 niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje unieważnił przedmiotowe postępowanie w części nr 2, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W części nr 2 złożona została jedna oferta przez Wykonawcę APLY Anna Borawska, Zagórzańska 28c, 04-965 Warszawa. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp, ponieważ Wykonawca w przewidzianym terminie nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego. W związku z tym, iż Zamawiający odrzucił jedyną złożoną ofertę, postanowił o unieważnieniu części nr 2 niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.