Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171173/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00182191/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00187288/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci
część I - Zakup NGFW PaloAlto
część II – Zakup przełączników sieciowych Cisco
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieciczęść I - Zakup NGFW PaloAlto
część II – Zakup przełączników sieciowych Cisco
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad03ca4-09d7-4f05-81d5-3babb9d7d3b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00658868/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa routera klasy NGFW oraz Zakup przełączników sieciowych Cisco
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/SIECIOWE/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 356971,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I - Zakup NGFW PaloAlto4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 283214,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – Zakup przełączników sieciowych Cisco4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 73757,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319876,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346249,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319876,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCOMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-012-52-06
7.3.3) Ulica: UL. CHRISTO BOTEWA 14
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 30-798
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319876,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76229,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84153,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76229,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetProf.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252182760
7.3.3) Ulica: ul. Sterlinga 27/29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-212
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76229,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 5 części w ramach programu "Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa".
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Marcinowice obejmująca zakup i wdrożenie urządzeń i oprogramowania, stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Zakliczyn wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zakliczyn"
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego - z podziałem na części
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.