Og³oszenie z dnia 2025-04-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00291637/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia wraz z warsztatami (...) oraz warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastêpczego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022972
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 272 40 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pcprkolo.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wsparcie systemu pieczy zastêpczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia wraz z warsztatami (...) oraz warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastêpczego (...)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0a6f6a7-1a3b-4ab0-b742-6f63d72f3805
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00211620
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00126116/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Organizacja wyjazdu do Torunia wraz z warsztatami w ¿ywym Muzeum Piernika oraz warsztaty z arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastêpczego dla dzieci w pieczy, usamodzielnianych oraz rodzin.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 06.15 – Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastêpczej, pn.: „Deinstytucjonalizacja pieczy zastêpczej w podregionie koniñskim”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0a6f6a7-1a3b-4ab0-b742-6f63d72f38053.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e_Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce "Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole, ul. Józefa Poniatowskiego 21, 62-600 Ko³o;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest Marcin Nuszkiewicz, kontakt: e-mail: iod@pcprkolo.pl, telefon: 63 272 40 04 wew. 106;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 15 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CPV 63511000-4 - Organizacja wycieczek
2. Termin realizacji us³ugi: do 31 sierpnia 2025 r.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ugi polegaj±cej na organizacji i przeprowadzeniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia po³±czonego z warsztatami w ¯ywym Muzeum Piernika dla dzieci w pieczy zastêpczej ich opiekunów oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastêpczej.
4. W wyje¼dzie uczestniczyæ bêdzie 45 osób. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany liczby osób o czym poinformuje Wykonawcê najpó¼niej na 10 dni przed planowanym wyjazdem. Podstaw± wziêcia udzia³u w wycieczce bêdzie imienny wykaz uczestników przekazany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole.
5. W ramach wyjazdu wykonawca zapewni – cena oferty zawiera:
1) transport uczestników na trasie Ko³o-Toruñ-Ko³o,
2) spacer z przewodnikiem po Starówce, zwiedzanie ruin Zamku Krzy¿ackiego,
3) wizytê w ¿ywym Muzeum Piernika po³±czona z warsztatami zdobienia,
4) wizytê w Planetarium,
5) obiad dwudaniowy z napojem,
6) opiekê pilota i przewo¼nika,
7) op³aty parkingowe i drogowe,
8) ubezpieczenie NNW,
9) bilety wstêpów do zwiedzanych obiektów.
6. W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia wykonawca zobowi±zuje siê do:
1) zapewnienia transportu autokarem wyposa¿onym w klimatyzacjê, regulowane siedzenia, pasy bezpieczeñstwa,
2) zapewnienia ka¿demu z uczestników miejsca siedz±cego,
3) zapewnienia transportu uczestników z uwzglêdnieniem niezbêdnych przerw w podró¿y, wynikaj±cych z potrzeb pasa¿erów,
4) zapewnienia innego ¶rodka transportu o to¿samym standardzie na w³asny koszt w przypadku awarii ¶rodka transportu lub niedopuszczenia go do jazdy przez Policjê lub inne organy uprawnione,
5) zg³oszenia pojazdu do kontroli w Komendzie Powiatowej Policji - kontrola pojazdu musi nast±piæ bezpo¶rednio przez wyjazdem,
6) przedstawienia op³aconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzaj±cej ubezpieczenie uczestników wycieczki od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,
7) zapewnienia wy¿ywienia w formie obiadu dwudaniowego dla uczestników wycieczki,
8) zapewnienia opieki licencjonowanego pilota wycieczek i przewodnika,
9) pokrycia kosztów op³at drogowych i parkingowych na trasie przejazdu oraz w miejscu docelowym wycieczki,
10) zapewnienia biletów wstêpu do zwiedzanych obiektów,
11) wykonanie fotorelacji z wyjazdu,
12) poinformowania uczestników wycieczki o wspó³finansowaniu projektu ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego;
13) umo¿liwienie eksponowania LOGO realizowanego projektu w miejscu i czasie realizacji zadania,
14) ponoszenia wszelkich kosztów niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia nie przewidzianych w umowie,
15) Wykonawca zawiadamia niezw³ocznie w formie pisemnej jednostkê realizuj±c± o wypadku podczas wycieczki oraz zobowi±zany jest do sporz±dzenia karty wypadku ustalaj±cej okoliczno¶ci i przyczyny wypadku oraz przekazania jej poszkodowanemu i jednostce realizuj±cej.
7. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za bezpieczeñstwo uczestników podczas realizacji projektu, zapewnia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeñstwa i higieny pracy.
8. Wynagrodzenie bêdzie p³atne Wykonawcy po przed³o¿eniu faktury za wykonan± us³ugê wraz z protoko³em odbioru zamówienia oraz potwierdzeniu wykonania zamówienie nale¿ycie i zgodnie z umow±.
9. Zamawiaj±cy Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmuj± nastêpuj±ce rodzaje czynno¶ci:
- opieka nad dzieæmi;
- czynno¶ci kierowców pojazdów.
Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte we wzorze umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
DOTYCZY CZʦCI 1:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 100%
Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena (C)
Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 100
gdzie:
- Cmin- najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
- Cof – cena podana w ofercie
1. Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Najkorzystniejsza oferta to ta, która zawiera najni¿sz± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastêpczego dla dzieci w pieczy, usamodzielnianych oraz rodzin”
1. CPV 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez
2. Termin realizacji us³ugi: 30 czerwca 2025 r.
3. Przedmiotem zamówienia s± warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastêpczego dla dzieci w pieczy, usamodzielnianych oraz rodzin.
4. W wydarzeniu udzia³ we¼mie 110 osób (rodzice zastêpczy wraz z otoczeniem,
wychowankowie pieczy zastêpczej oraz usamodzielniani wychowankowie pieczy zastêpczej).
5. Miejsce wydarzenia: teren przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kole, ul. ul. Józefa Poniatowskiego 21, 62-600 Ko³o.
6. Czas trwania imprezy: od godz. 14:00 do 19:00.
7. Zamawiaj±cy zapewnia bezp³atny parking, WC, miejsca siedz±ce dla uczestników (krzes³a i sto³y do konsumpcji), miejsce na ustawienie atrakcji typu dmuchaniec, namiot.
8. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia:
1) oprawy muzycznej,
2) min. 1 animatora, który bêdzie prowadzi³ ca³± imprezê oraz który bêdzie organizowa³ zabawy, konkursy i animacje oraz zachêca³ do wspólnej zabawy,
3) gier, zabaw i konkursów prowadzonych w celu integracji rodziców i dzieci dostosowanych do charakteru imprezy, tj. co najmniej:
a) Prowadzenie warsztatów plastycznych przez animatora w ramach arteterapii wraz z zapewnieniem wszystkich niezbêdnych materia³ów dla grupy 110 osób.
b) Gry i zabawy ruchowe indywidualne i grupowe – min. 2,
c) Konkursy z nagrodami dla wszystkich uczestnicz±cych w konkursach (drobne upominki, np. s³odycze, przybory szkolne, zabawki),
d) Atrakcje dla dzieci w formie malowania twarzy, tatua¿y, ozdób z koralików,
4) minimum jednej zje¿d¿alni dmuchanej typu plac zabaw, przystosowanej dla dzieci wraz z obs³ug±,
5) stoiska z popcornem i wat± cukrow±,
6) organizacji pokazu/instrukta¿u pierwszej pomocy przedmedycznej,
7) us³ugi cateringowej w postaci stoiska grillowego wraz z obs³ug± zgodnie z menu, tj.: dla ka¿dego uczestnika (110 osób) min. 2 porcje ró¿norodnych dañ w tym min. jedno w postaci miêsa z grilla, np. kie³basa. Wykonawca zapewnia równie¿ pieczywo, sos (ketchup, musztarda), ciep³e napoje (herbata lub kawa) oraz wodê mineraln± niegazowan± 0,5 l. Wykonawca zapewni zaplecze gastronomiczne zgodnie z przepisami sanitarnymi obowi±zuj±cymi w tym zakresie wraz z obs³ug± oraz wraz z jednorazowymi naczyniami ekologicznymi (nie z PCV) (kubki, talerzyki) i sztuæce.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena 60%
2 Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40%
Punkty przyznawane za podane kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 Cena (C)
Liczba punktów = (Cmin/Cof)* 60
gdzie:
- Cmin- najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu i z³o¿onych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
- Cof – cena podana w ofercie
2 Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)
Liczba punktów = (Dof /Dmax) * 40
gdzie:
- Dof - liczba punktów za deklarowane do¶wiadczenie osoby skierowanej do prowadzenia korepetycji
- Dmax – maksymalna liczba punktów
2.5 Zamawiaj±cy przyzna punkty za do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia na nastêpuj±cych zasadach:
- za pe³nienie funkcji animatora i/lub trenera warsztatów plastycznych i/lub animacyjnych podczas jednej imprezy integracyjnej dla minimum 80 osób– 10 punków;
-- za pe³nienie funkcji animatora i/lub trenera warsztatów plastycznych i/lub animacyjnych podczas dwóch imprez integracyjnych dla minimum 80 osób– 20 punków;
- za pe³nienie funkcji animatora i/lub trenera warsztatów plastycznych i/lub animacyjnych podczas trzech imprez integracyjnych dla minimum 80 osób – 30 punków;
- za pe³nienie funkcji animatora i/lub trenera warsztatów plastycznych i/lub animacyjnych podczas czterech imprez integracyjnych dla minimum 80 osób – 40 punków.
2.6 Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp. = C + D
gdzie:
Lp. – liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
DLA CZʦCI 1:
2.4.1. posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
-co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na organizacji i przeprowadzeniu jednodniowego wyjazdu integracyjnego dla co najmniej 30 uczestników (wykonan± w ramach jednego kontraktu/umowy).
1) Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
2) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres us³ug od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania us³ug wykonanych w ramach odrêbnych kontraktów (umów/zamówieñ) celem uzyskania wymaganego warunku.
DLA CZʦCI 2:
2.4.2. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. min. 1 animatorem posiadaj±cym ukoñczony kurs animatora.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
Dla czê¶ci 1:
2.1 wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy– wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Dla czê¶ci 2:
2.2 Wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w punkcie IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Za³±cznik nr 5 - wykaz do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dotycz±cy kryterium oceny ofert dla czê¶ci 2.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. „Formularz oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ.2. O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty). Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
4. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5. Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
6. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
8. Za³±cznik nr 5 - wykaz do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia dotycz±cy kryterium oceny ofert dla czê¶ci 2.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym wskazanym we wzorach umów.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-07 17:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez Platformê ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 17:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena 100% dla czê¶ci 1cena 60% i do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40% dla czê¶ci 2
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zgodnie z art. 7 ust. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania tych okoliczno¶ci.
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Przebudowa ¶wietlicy wiejskiej w Dzierawach, gm. Ko³o
- Remont dróg powiatowych na terenie Gminy K³odawa Etap II CZ I-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3433P Bierzwienna D³uga Wie¶ CZ II-Remont odcinka drogi powiatowej nr 3408P w miejscowo¶ci D±brówka
- ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA ZSRCKU W KO¦CIELCU W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3409P w m. Ruchenna
- "BUDOWA BOISKA PI£KARSKIEGO PRZY ZESPOLE SZKÓ£ TECHNICZNYCH W KOLE"
- ROZBUDOWA OBIEKTU SPORTOWEGO - P£YWALNI MIEJSKIEJ - O BUDOWÊ ZEWNÊTRZNEGO OBIEKTU Z WYKORZYSTANIEM WÓD TERMALNYCH - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastêpczych bêd±cych uczestnikami projektu "Moc rodziny" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk±
- Wsparcie organizacji imprezy sportowo - rekreacyjnej pn. "XXVIII Olimpiada Sportowa w Choszczówce" w dniu 14.09.2025 roku.
- Wykonanie us³ugi przygotowania i realizacji kampanii pn. "Jak szko³a to dwa ko³a"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i m³odzie¿y umieszczonych w rodzinach zastêpczych (³±cznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Wêgorzewie.
- Kompleksowa us³uga organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do W³och w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów ro¶linnych i zwierzêcych[...]
- 80.2025 Organizacja imprezy plenerowej dla pracowników Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu
wiêcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.