Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00101770/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00109477/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04948924-342f-4ae9-b2d3-00d4b29fc40e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.19.2025.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25988,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanych dalej „artykułami”.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ.
4. Miejsce dostawy artykułów: Biuro Dziekana Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, pok. 003, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.
5. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21582,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21582,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz - wspólnik spółki cywilnej EUREKA PLUS Agencja Reklamy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz - wspólnik spółki cywilnej EUREKA PLUS Agencja Reklamy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21582,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa nowych, nieużywanych, wolnych od wad komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Kreowania Wizerunku przy ul. Kaczyńskiego w Gdańsku
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: "Więcej zabawy na Podleśnej Polanie modernizacja placów zabaw", w ramach realizacji zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2023
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby projektu "Platforma PGEDU+" realizowanego przez Politechnikę Gdańską
- Wykonanie toru typu "pumptrack" w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tor rowerowy pumptrack w Jarze Wilanowskim" w ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego 2025
- Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Organizacja dwóch biegów w celu promocji Funduszy Europejskich w Wielkopolsce
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo
- Jednorazowa dostawa gadżetów reklamowych
- "Usługa wykonania (skompletowania) i dostarczenia trzech rodzajów pakietów prezentowych z produktami wykonanymi przez PES".
- Zakup 3140 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.