eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceModernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach, ul. Piekoszowska 42



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach,
ul. Piekoszowska 42

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46f66365-273d-4a2f-b805-4701bd91d9ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach,
ul. Piekoszowska 42

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46f66365-273d-4a2f-b805-4701bd91d9ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043379/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach ul. Piekoszowska 42

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AK-IV.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach, ul. Piekoszowska 42.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na etapy (Etap I i II) i obejmuje w szczególności:
2.1. w zakresie Etapu I:
1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, oraz obowiązujących przepisów,;
2) uzyskanie na koszt własny, niezbędnych i wymaganych przepisami, map, uzgodnień, opinii, badań i sprawdzeń Dokumentacji projektowej, potrzebnych do opracowania kompletnej Dokumentacji projektowej, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
2.2. w zakresie Etapu II:
1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych i elementów placu zabaw:
a) karuzela integracyjna dla osób niepełnosprawnych – 1 szt.;
b) zestaw modułowy z paneli edukacyjnych (min. 10 szt.) – 1 szt.;
c) huśtawka wagowa – (2 szt.);
d) huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt.;
e) bujak jednoosobowy sprężynowiec - pojazd – 3 szt.;
f) tablica do rysowania (panel kredowy) – 2 szt.;
g) urządzenie zabawowe tematyczne typu sklep – 1 szt.;
h) równoważnia – 1 szt.;
i) ławka z oparciem – 1 szt. oraz ławka bez oparcia – 1 szt.;
j) kosz na śmieci – 2 szt.,
k) tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, herbem Miasta Kielce oraz logiem Budżetu Obywatelskiego – 1 szt.;
2) wymiana nawierzchni pod istniejącym zestawem ze zjeżdżalnią na nawierzchnię bezpieczną wylewaną z poliuretanu;
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej z poliuretanu pod karuzelą integracyjną, zestawem modułowym z paneli edukacyjnych oraz w przypadku konieczności pod innymi urządzeniami zabawowymi;
4) demontaż części istniejącego chodnika oraz jego dostosowanie dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń (dostosowanie długości i szerokości, wykonanie podjazdów);
5) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą;
6) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną;
7) wykonanie badania nawierzchni wykonane w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodnie z Normą PN-EN 1177;
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia w zakresie Etapu I i II określają:
3.1. Program funkcjonalno-użytkowy – stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ,
3.2. wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188921,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245262,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188921,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Ślęzak Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MAGNUS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292451176

7.3.3) Ulica: Ruda Strawczyńska 111

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188921,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.