Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143251/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach,
ul. Piekoszowska 42
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46f66365-273d-4a2f-b805-4701bd91d9ff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach,ul. Piekoszowska 42
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46f66365-273d-4a2f-b805-4701bd91d9ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043379/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach ul. Piekoszowska 42
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AK-IV.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 26 w Kielcach, ul. Piekoszowska 42.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na etapy (Etap I i II) i obejmuje w szczególności:
2.1. w zakresie Etapu I:
1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, oraz obowiązujących przepisów,;
2) uzyskanie na koszt własny, niezbędnych i wymaganych przepisami, map, uzgodnień, opinii, badań i sprawdzeń Dokumentacji projektowej, potrzebnych do opracowania kompletnej Dokumentacji projektowej, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
2.2. w zakresie Etapu II:
1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych i elementów placu zabaw:
a) karuzela integracyjna dla osób niepełnosprawnych – 1 szt.;
b) zestaw modułowy z paneli edukacyjnych (min. 10 szt.) – 1 szt.;
c) huśtawka wagowa – (2 szt.);
d) huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt.;
e) bujak jednoosobowy sprężynowiec - pojazd – 3 szt.;
f) tablica do rysowania (panel kredowy) – 2 szt.;
g) urządzenie zabawowe tematyczne typu sklep – 1 szt.;
h) równoważnia – 1 szt.;
i) ławka z oparciem – 1 szt. oraz ławka bez oparcia – 1 szt.;
j) kosz na śmieci – 2 szt.,
k) tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw, herbem Miasta Kielce oraz logiem Budżetu Obywatelskiego – 1 szt.;
2) wymiana nawierzchni pod istniejącym zestawem ze zjeżdżalnią na nawierzchnię bezpieczną wylewaną z poliuretanu;
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej z poliuretanu pod karuzelą integracyjną, zestawem modułowym z paneli edukacyjnych oraz w przypadku konieczności pod innymi urządzeniami zabawowymi;
4) demontaż części istniejącego chodnika oraz jego dostosowanie dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich celem dojścia/dojazdu do urządzeń (dostosowanie długości i szerokości, wykonanie podjazdów);
5) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą;
6) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną;
7) wykonanie badania nawierzchni wykonane w ramach kontroli pomontażowej przed oddaniem do użytku zgodnie z Normą PN-EN 1177;
8) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia w zakresie Etapu I i II określają:
3.1. Program funkcjonalno-użytkowy – stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ,
3.2. wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188921,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188921,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Ślęzak Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MAGNUS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 292451176
7.3.3) Ulica: Ruda Strawczyńska 111
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ ŚLĘZAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAGNUS"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ ŚLĘZAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAGNUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188921,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wykonanie przebudowy podjazdu dla karetek pomiędzy budynkiem A i B WSzZ w Kielcach wraz z przebudową infrastruktury podziemnej i pracami izolacyjnymi"
- Modernizacja siłowni poprzez wymianę urządzeń siłowni wewnętrznej wraz z naprawą posadzki betonowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza w Kielcach
- Remont pomieszczeń na piętrze budynku oddziału w Skarżysku - Kamiennej, ul. Szpitalna 5
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.