Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086516/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00096247/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00191316/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP.D.BO.03.24 Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Bloku Operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531418151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 53
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidlg@szpital.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.opole.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP.D.BO.03.24 Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Bloku Operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d03f59-c0f6-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027744/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.D.BO.03.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - maski chirurgiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27864,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Czepki4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 75330,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Fartuch chirurgiczny- pełnobarierowy wzmocniony4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 259200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Ubranie operacyjne (bluza + spodnie)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7938,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Środki ochrony indywidualnej foliowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7501,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Rękawice chirurgiczne sterylne, bezpudrowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38232,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania zaistniała konieczność modyfikacji SWZ a w konsekwencji zmiany terminu składania ofert. Ze względu na problemy z funkcjonowaniem rządowej Platformy e-Zamówienia, polegające m.in. na braku możliwości opublikowania przez Zamawiającego Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia uwzględniającego m.in. zmianę terminu składania ofert, żaden z Wykonawców nie miał możliwości złożyć oferty w terminie niezbędnym do zapoznania się ze zmianami SWZ uwzględniając je jednocześnie w ofertach. Zgodnie z oficjalnym komunikatem na głównej stronie Platformy e-Zamówienia od dnia 14.02.2024r występowały problemy z wyświetlaniem i publikacją ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Mając powyższe na uwadze, ze względu na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
- U/15/2025/A Przeprowadzenie audytu wstępnego oraz opracowanie (na podstawie wyników) i wdrożenie dokumentacji SZBI wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla kadry zarządzającej z wdrożonej dok. SZBI
- Zakup i dostawa środków czystości
- Dostawa produktów farmaceutycznych (ponowne)
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji do platformy edukacyjnej do nauczania anatomii studentów Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej.
- TP.D.DN NŻ.45.25_Zakup wraz z dostawą mleka i wyrobów mlecznych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
- Dostawy igieł, akcesoriów do wykonywania biopsji wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa wyrobów medycznych wielorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.