eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Zaprojektowanie i wymiana d¼wigu osobowego w budynku po³o¿onym przy ul. Opolskiej 58 w Poznani.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-20

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wymiana d¼wigu osobowego w budynku po³o¿onym
przy ul. Opolskiej 58 w Poznani.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wymiana d¼wigu osobowego w budynku po³o¿onym
przy ul. Opolskiej 58 w Poznani.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff53c953-cfe7-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00211217

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub
spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci pliku /
folderu 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zaleca siê ich spakowanie z podzia³em na mniejsze paczki np. 150 MB ka¿da. Za
datê przekazania oferty lub wniosków przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w
drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona. 2. Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Zamawiaj±cy zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
Platformy, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Zalecany format przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB: .pdf
4. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji musi byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
5. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji uznaje siê klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Komunikacja poprzez Wy¶lij
wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit
objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci
500 MB.
6. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy.
7. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê z
wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl z tym zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym
o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) i 2) SWZ mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± powy¿szej
Platformy.
8. Ofertê, w tym o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem
niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., ul. Matejki
57, 60-770 Poznañ (dalej ZKZL), wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego pod nr 0000483352, NIP: 2090002942, Regon:
302538131. Administruj±cym danymi jest Prezes Zarz±du Spó³ki.
2. Do kontaktów w sprawie ochrony danych zosta³ powo³any Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w toku
postêpowania (do momentu podpisania umowy). Kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Spó³ki lub e-mail:
iod@zkzl.poznan.pl.
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze w
zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenia zamówienia na podstawie ustawy z dn. 11.09.2019 r. - Prawo zamówieñ
publicznych (dalej: „Pzp”) oraz przepisów wykonawczych tj. Zarz±dzenia nr 100 Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.08.2017 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiaj±cego dla jednostek administracji rz±dowej oraz wskazania jednostek administracji
rz±dowej zobowi±zanych do nabywania zamówieñ od centralnego zamawiaj±cego i w zwi±zku z art. 6 ust.1 lit. c RODO. W ramach
wype³niania obowi±zków prawnych Administrator prowadzi zarówno w imieniu w³asnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek
administracji publicznej postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie dzia³alno¶ci statutowej ZKZL i jest niezbêdne, aby ZKZL móg³ prawid³owo
wype³niaæ na³o¿one na niego obowi±zki.
4. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy nienaruszalno¶æ. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego przekracza 4 lata, Administrator, jako zamawiaj±cy, bêdzie przechowywa³ protokó³ postêpowania z za³±cznikami przez
ca³y okres jej obowi±zywania. W przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE dane osobowe bêd± przetwarzane przez
okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013.
5. Odbiorc± danych osobowych mog± byæ:
1) podmioty publiczne upowa¿nione na podstawie obowi±zuj±cych przepisów, w tym osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy Pzp;
2) podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne dzia³aj±cy na zlecenie Administratora jako Podmiot przetwarzaj±cy;
3) podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi pocztowe, dzia³aj±ce na zlecenie Administratora;
4) podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawne, dzia³aj±ce na zlecenie Administratora;
5) osoby upowa¿nione do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora.
6. W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostêpu do danych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania Pani/Pana danych na podstawie art. 16 RODO;
3) ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
4) Je¿eli uznaj± Pañstwo, ¿e Pañstwa dane s± przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
7. Dane udostêpnione przez Pani±/Pana nie podlegaj± profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.
8. Administrator danych nie przekazuje ich do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
9. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach prawa.
Konsekwencj± nieujawnienia danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci uczestniczenia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest obowi±zek prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.201.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie nowego d¼wigu osobowego w budynku
po³o¿onym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ”, a w szczególno¶ci:
1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego (zwanego
dalej PFU): Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowañ
wskazanych w tre¶ci Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem warunków,
uzgodnieñ i pozwoleñ, niezbêdnych do sporz±dzenia Projektu technicznego
(zwanych dalej Pozwoleniami), a nadto sporz±dzenie STWiOR, BIOZ,
Przedmiaru robót oraz Szczegó³owego Kosztorysu Wykonawczego,
2) na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej,
zg³oszenie w³a¶ciwemu organowi rozpoczêcia robót budowlanych, w tym
uzyskanie za¶wiadczenia organu o braku sprzeciwu do prowadzenia robót,
3) pe³nienie czynno¶ci nadzoru autorskiego nad realizacj± robót,
stanowi±cych przedmiot Umowy w zakresie sporz±dzonej w ramach Umowy
Dokumentacji (zwane dalej Nadzorem autorskim),
4) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z
uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji i rejestracji platform dla osób
niepe³nosprawnych
w Urzêdzie Dozoru Technicznego, a ponadto wykonanie dokumentacji
powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 5 pkt 4 lit. a Umowy (zwanej dalej
Dokumentacj± Powykonawcz±).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45313100-5 - Instalowanie wind

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45000000-7 - Roboty budowlane

42416100-6 - Windy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi
kryteriami oceny ofert:
Lp. Opis kryterium oceny Waga kryterium
(%)
I. Cena brutto oferty 90%
II. Termin gwarancji 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. wykaza³, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³), jako strona umowy, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie zwi±zane z opracowaniem dokumentacji projektowej, której przedmiotem by³ remont lub przebudowa windy lub platformy dla osób niepe³nosprawnych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿
6 000,00 PLN brutto,
b. wykaza³, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³), jako strona umowy, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie zwi±zane z remontem lub przebudow± windy lub platformy dla osób niepe³nosprawnych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 PLN brutto,
c. dysponowa³ w czasie trwania umowy co najmniej 1 osob± mog±c± wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej oraz instalacji w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz
w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8–10 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. wykazu, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³), jako strona umowy, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie zwi±zane z opracowaniem dokumentacji projektowej, której przedmiotem by³ remont lub przebudowa windy lub platformy dla osób niepe³nosprawnych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿
6 000,00 PLN brutto, wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ
b. wykazu, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³), jako strona umowy, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie zwi±zane z remontem lub przebudow± windy lub platformy dla osób niepe³nosprawnych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 PLN brutto, wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6a do SWZ
c. o¶wiadczenia o dysponowaniu w czasie trwania umowy osob± lub osobami mog±cymi wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
WRAZ Z OFERT¡ WYKONAWCA JEST ZOBOWI¡ZANY Z£O¯YÆ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (Za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ – za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
4) dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy),
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (w zakresie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 5 SWZ) – za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ,
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, mo¿e ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem ich niewa¿no¶ci. Zmiana Umowy na wniosek Wykonawcy
wymaga przedstawienia Zamawiaj±cemu okoliczno¶ci uprawniaj±cych do dokonania tej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej Umowy w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych
warunkach:
1. gdy zachodz± okoliczno¶ci okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 PZP,
2. dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub innych
okoliczno¶ci, niele¿±cych po stronie Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy w ustalonym terminie.
Wówczas termin realizacji przedmiotu Umowy, na wniosek Wykonawcy, mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas wystêpowania tych
okoliczno¶ci oraz o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa w
niniejszym paragrafie Strona zobowi±zana jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie drugiej Strony. Je¿eli
Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaistnia³e okoliczno¶ci nie stanowi± podstawy do zmiany Umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do
realizacji przedmiotu Umowy na warunkach zawartych w Umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia oferty" dostêpnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan Po wypa³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk "Przejd¼ do podsumowania"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia
nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto oferty
(z podatkiem VAT).
- Wykonawcom, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e
ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej okre¶lone szczegó³owo w dziale IX ustawy PZP (art. 505–590 ustawy PZP).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.