Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7156684a-e303-4383-a237-73ebb3a7a1061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7156684a-e303-4383-a237-73ebb3a7a106
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038395/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze 12 sołectw gminy Leżajsk (13 miejscowości).Część nr 1: Koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów i barszczu Sosnowskiego, ogławianie drzew oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią
Zakres podstawowy:
Zakres usług obejmuje:
a) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 27,48 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 13 miejscowościach gminy;
b) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 5,33 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 4 miejscowościach gminy;
c) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy z terenów płaskich - pow. 0,19 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 2 miejscowościach gminy;
d) zwalczanie chwastów na chodnikach – 46,4 km; /dwukrotny oprysk w ciągu roku/
e) zwalczanie barszczu Sosnowskiego – 3 ha; /dwukrotny oprysk w ciągu roku/;
f) odkoszenia rowów i skarp – pow. 7,02 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 12 miejscowościach gminy;
g) odkoszenia rowów i skarp – pow. 5,54 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
h) odkoszenia rowów i skarp – pow. 2,06 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
i) koszenie okazjonalne terenów zielonych nie objętych stałą opieką;
j) odkoszenia w obrębie małej architektury tj.
- tablic ogłoszeniowych - 116 szt;
- tablic z herbem gminy „witaczy” - 4 szt;
- wiat przystankowych - 61 szt;
- ławek - 275 szt;
k) pielęgnację zadrzewień i krzewów - 1000 szt;
l) zakup sadzonek drzew, krzewów i kwiatów do nasadzenia;
m) nasadzenia wykonane z przekazanego materiału /drzewa, krzewy i kwiaty/ uprzednio
zakupionego przez Zamawiającego;
n) wykonanie i montaż tablic ogłoszeniowych. Przykładowy sposób wykonania przedstawiają załączniki graficzne.
o) montaż ławek parkowych zakupionych przez Zamawiającego;
p) wykonanie i montaż listew ławek;
r) pielęgnacja zieleńców, drzew, krzewów, roślin ozdobnych, wykonywanie nasadzeń, budowa i odbudowa trawników;
s) prześwietlanie i ogławianie drzew i krzewów, usuwanie starych drzew i krzewów, prace porządkowe na terenach zielonych;
t) utrzymywanie w dobrym stanie technicznym ławek, tablic ogłoszeniowych i tablic z herbem Gminy (malowania, remonty);
u) utrzymanie miejsc pamięci i mogił.
Zamawiający przyjmuje normę koszenia terenów zielonych nie więcej niż 2,00 ha/dzień.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres usług dla każdej z części przedstawia formularz cenowy oraz w zakresie części nr 1 - Szczegółowy zakres prac (Załącznik nr 7 do swz).
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 523357,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze 12 sołectw gminy Leżajsk (13 miejscowości).Część nr 2: Koszenie poboczy dróg gminnych.
Zakres usług obejmuje koszenie poboczy dróg gminnych - 533 km (w przypadku szerokiego pobocza należy wykosić minimum 1,0 m szerokości pobocza) przewidywana ilość odkoszeń
w ciągu roku: czterokrotnie.
Zamawiający przyjmuje normę koszenia poboczy nie mniej niż 19,00 km/dzień.
W ramach koszonych poboczy należy uwzględnić odkoszenia znaków, słupków
i barier drogowych w przypadku wystąpienia ww. infrastruktury drogowej w obszarze koszonego pobocza.
Wskazanie dróg objętych koszeniem poboczy, oraz odbiór wykonanych robót, będzie dokonywany z udziałem sołtysów poszczególnych miejscowości, na podstawie protokołu odbioru.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 114011,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549523,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549523,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549523,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369766905
7.3.3) Ulica: Giedlarowa 339
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549523,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369766905
7.3.3) Ulica: Giedlarowa 339
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu zapewniającego bezpieczeństwo informacji dla Gminy Leżajsk w ramach projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Leżajsk
- "Przebudowa ul. Kołłątaja w Leżajsku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Kopernika"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko - Orlik 2012 wraz z budową: bieżni prostej, skoczni do skoku w dal oraz rzutni do pchnięcia kulą przy Zespole Szkół Licealnych w Leżajsku"
- "Budowa parkingu przy ul. M. C. Skłodowskiej w Leżajsku"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- "Wykonawstwo zastępcze - wykonanie nasadzeń drzew wraz z 3-letnią pielęgnacją w ramach zadania budowa obwodnicy Wałcza w ciągu S10
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Roboty budowlane na terenie działania ZZ Przemyśl V
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń w ramach zadania budżetu obywatelskiego edycji XI pn.: "Wytchnienie przy Nullo", dla ZZM.
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Rzeszowskiej i ul. Tadeusza Kościuszki w Dębicy
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.