eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boćki › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.8.) Numer faksu: 857319612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43cdd4eb-c356-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43cdd4eb-c356-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106345/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki” na obszarze gmina Boćki, miejscowość Boćki: ul. Bielska, Plac Armii Krajowej, Świętojańska, Zarzecka , Dubieńska
działki objęte ochroną konserwatorską:
dz nr ew geod.: 1345, 1346, 1347,1344,1343, 411/3, 314,1463/1, 1463/3, 587/1, 595, 596, 1468, 1476, 715, 720/7, 720/6, 722/2, 721/3, 720/14,720/12, 765/5, 1462.
2. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki, w zakres którego wchodzi:
1) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie dokumentacji projektowej: projektów architektoniczno-budowlanych (budowlanych) wraz z realistyczną wizualizacją 3D - po 4 egz., projektów technicznych (wykonawczych) dla każdej z branż - po 2 egz., specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - po 2 egz., kosztorysów uproszczonych - po 2 egz., oraz wszystkich wskazanych dokumentacji i kosztorysów - po 1 egz. Na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf – w zakresie w jakim dotyczy to poszczególnych części zamówienia
3) zapewnienie nadzoru autorskiego,
4) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawę,
5) zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury,
6) wykonanie prac budowlanych,
7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
8) opracowanie dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),
9) uzyskanie na koszt wykonawcy wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym: uzgodnienie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę.
10) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej (koszt przyłączenia poniesie Zamawiający) w zakresie w jakim będzie to wymagane,
11) sporządzenie aktualnych map geodezyjnych wg zapotrzebowania projektowego,
12) wykonanie inwentaryzacji altanki drewnianej do przeniesienia,
13) opracowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych,
14) uzyskanie zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów ( odnośnie nawiezienia ziemi na rekultywowane tereny),
15) wykonanie analizy i badania wody w stawie kąpielowym,
16) opracowanie projektu technologicznego stawu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 9 – Program funkcjonalno-użytkowy pn.: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI BOĆKI
4. Teren inwestycyjny zlokalizowany w centralnej części miejscowości Boćki.
Teren inwestycyjny położony jest w części gminy Boćki wpisanej do rejestru zabytków decyzją nr KL. WKZ-5340/33/79 z dnia 14.06.1978 r., nr rej. 416 (strefa ochrony konserwatorskiej). Projekt budowlany musi zostać uzgodniony z Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwolenia na prowadzenie robót.
5. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
6. Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ponieważ kompleksowa realizacja przedmiotowego zamówienia wynika z jego charakteru. Podział zamówienia na części mógłby w sposób istotny zagrozić terminowemu oraz właściwemu jakościowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak możliwości dokładnego i zgodnego w czasie skoordynowania prac kilku Wykonawców, prowadziło by do nadmiernych problemów logistycznych i organizacyjnych. Ponadto, realizacja przedmiotowego zakresu w jednym zamówieniu była uzasadniona względami ekonomicznymi. Rozdzielenie zakresu na części determinowało by konieczność poniesienia niewspółmiernie wyższych kosztów wykonania, co ze względu na efektywne i celowe wydatkowanie środków jest nieuzasadnione.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
11. Rozwiązania równoważne - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

71313420-5 - Normy ekologiczne dla projektu budowlanego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 27 kwietnia 2023 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 3 200 000,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę, której cena znacznie przewyższyła w/w kwotę. Oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę brutto 6 014 700,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny ofert najkorzystniejszej.
Mając na względzie powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6014700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014700 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.