eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie ogrodzenia przy budynku szpitalnym nr 2A wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby pacjentów - ZP-1/24



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ogrodzenia przy budynku szpitalnym nr 2A wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby pacjentów - ZP-1/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie ogrodzenia przy budynku szpitalnym nr 2A wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby pacjentów - ZP-1/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2339472-b440-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie ogrodzenia przy budynku szpitalnym nr 2A wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby pacjentów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych budowy nowego ogrodzenia przy budynku nr 2A Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby pacjentów.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane, w tym miedzy innymi: roboty rozbiórkowe, budowa nowego ogrodzenia, wykonanie zagospodarowania terenu na potrzeby pacjentów (taras i schody zewnętrzne, ścieżki, boisko), wywiezienie i zutylizowanie gruzu, uprzątniecie terenu po wykonanych robotach. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o dokumentację projektową dotyczącą robót budowlanych polegających na demontażu istniejącego ogrodzenia i budowie nowego ogrodzenia przy budynku 2A zlokalizowanym na terenie Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, autorstwa Biura Projektowego Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie, zapisy Decyzji pozwolenia na budowę nr 1336/6740.1/2023 z dnia 07.12.2023 r. oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
4. Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713180,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204517,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713180,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „FRANCUZ” Bogdan Francuz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6820001272

7.3.4) Miejscowość: Proszowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713180,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 120 dni licząc od dnia 04.03.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.