eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 58

1.5.8.) Numer faksu: 75 732 32 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.powiatboleslawiecki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ed36b9-cfa4-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021300/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Poprawa efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkół Budowlanych w Bolesławcu"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2550907,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Branża architektoniczna. W ramach branży architektonicznej należy wykonać hydro oraz termoizolację budynków. Roboty budowlane w szczególności obejmują:
• zabezpieczenie terenu,
• zabezpieczenie elementów budynku nieobjętych pracami,
• demontaż płytek klinkierowych ze ścian i cokołu,
• usunięcie odspojonych tynków,
• odsłonięcie ścian piwnic,
• montaż rusztowań,
• demontaż krat okiennych,
• demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie iniekcji krystalicznej ścian piwnic,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w strefie cokołowej,
• ocieplenie ścian zewnętrznych cokołowych styropianem ekstrudowanym
o grubości 15cm i współczynniku przenikania ciepła λ=0,035W/mK,
• wykonanie kołkowania ocieplenia strefy cokołowej,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic w postaci folii kubełkowej w obrębie zasypanej części,
• wykończenie strefy cokołowej mineralnymi płytkami klinkierowymi,
• ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem o grubości 15cm
i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,033W/mK i reakcji na ogień E,
• ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną (reakcja na ogień A1) o grubości 22cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK (tylko w budynku A),
• ocieplenie ścian wewnętrznych na poddaszu styropianem o grubości 10cm
i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,040W/mK (tylko w budynku A),
• wymiana stolarki okiennej na nową o współczynniku przenikania ciepła U≤0,90W/m2K (z wyłączeniem okien połaciowych),
• wymiana stolarki drzwiowej na nową o współczynniku przenikania ciepła
U≤1,30W/m2K,
• tynkowanie strefy nadziemia tynkiem cienkowarstwowym mineralnym barwionym w masie,
• odtworzenie opasek wokół okien z wykończeniem za pomocą mineralnych płytek klinkierowych,
• montaż systemowych doświetli okien piwnicy wraz z zadaszeniami okien,
• wymiana wszystkich obróbek blacharskich na nowe z blachy stalowej tytanowocynkowej,
• wymiana orynnowania na nowe wykonane z blachy tytanowo-cynkowej,
• odtworzenie nawierzchni utwardzonych wokół budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 1518981,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Branża elektryczna. W ramach branży elektrycznej należy wykonać modernizację instalacji oświetlenia oraz montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej.
Roboty budowlane w szczególności obejmują:
• demontaż istniejących opraw oświetlenia podstawowego,
• montaż nowoprojektowanych opraw oświetlenia podstawowego,
• montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 392902,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Branża sanitarna. W ramach branży sanitarnej należy wykonać modernizację instalacji centralnego ogrzewania.

Roboty budowlane w szczególności obejmują:
• wymiana pionów i poziomów rozprowadzających,
• wymiana podejść pod grzejniki,
• wymianę grzejników w pomieszczeniach,
• wymiana armatury instalacyjnej i rozdzielacza w węźle cieplnym,
• wykonanie nowego ocieplenia przewodów instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 639024,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2208680,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2208680,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MST Firma Usługowo Budowlana Tomasz Budzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121532555

7.3.3) Ulica: Topolowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2208680,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 2 jest art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości:
- części 2: 483.269,99 zł brutto; W postępowaniu w części 2 ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841320,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 3 jest art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: - części 3: 786.000,01 zł brutto. W postępowaniu w części 3 ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852390,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.