eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przeprowadzenie 5 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 15 osobowych w ramach przedsięwzięcia "Kontrola pod kontrolą"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie 5 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 15 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,82589,981e4d553289dd4d73088a54e6be0741.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie 5 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 15 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e22ac51f-c154-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Przeprowadzenie 5 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 15 osobowych w ramach przedsięwzięcia "Kontrola pod kontrolą"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129785/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.9.2022:1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 202762,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 5 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 15 osobowych (łącznie 30 osób) zorganizowanych w miastach oddalonych od Jasła ok. 150 km, które posiadają walory turystyczne.

2. Termin realizacji zamówienia:
1. VI 2022 r.
2. IX-X 2022 r.
3. IX-X 2022 r.
4. IV 2023 r.
5. V 2023 r.
Wybranym terminom odpowiadają poniższe tematy szkoleń zgodnie z punktem 3.4 SWZ.

3. Czas trwania warsztatów szkoleniowych:
Wymiar godzinowy warsztatów od 9:00 – 16:00 z przerwą obiadową.

4. Tematyka warsztatów/szkoleń:
1. Rozwiązania organizacyjne, systemowe i narzędziowe w zakresie inteligentnego zarządzania miastem i jego finansami (problematyka zrównoważonego rozwoju nowoczesnego miasta, koncepcja smart city przedstawiona w ujęciu teoretycznym i pragmatycznym, analiza korzyści płynących z zastosowania koncepcji smart city w odniesieniu do zrównoważonych finansów w mieście)
2. Komunikacja społeczna (analiza wykorzystywanych narzędzi komunikacyjnych, powody znaczenia komunikacji, pożądane źródła informacji, uwarunkowania efektywnej komunikacji i jej bariery)
3. Tworzenie zespołów zadaniowych (komunikacja i przepływ informacji wewnętrznej, umiejętność skutecznej i efektywnej współpracy, odpowiedzialność za realizację zadań, budowa zaangażowania w pracę)
4. Zarządzanie informacją (poznanie narzędzi i technik pozyskiwania, gromadzenia, opracowania, przetwarzania, transferowania i udostępniania informacji w różnych uwarunkowaniach współczesnego środowiska informacyjnego; analiza problemów w komunikacji wewnętrznej, zbudowanie modelu sprawnego i rzetelnego przekazywania informacji)
5. Projekty branżowo – środowiskowe – partnerstwa publiczno – prywatne (zasady realizacji przedsięwzięć w ramach PPP, źródła prawa i charakterystyka polskiego rynku PPP; etapy realizacji projektów PPP, a także przeprowadzenie postępowania przetargowego w PPP; dokonanie identyfikacji potencjalnego projektu oraz wstępnej oceny wariantu PPP, przedstawienie przygotowań organizacyjnych podmiotu publicznego, oraz krok po kroku analiza dokonywana w ramach oceny efektywności
Szkolenia adresowane są do wyższej oraz średniej kadry zarządzającej z sektora finansów publicznych – szczebla samorządowego. W skład usługi wchodzi przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu, do których Wykonawca udzieli bezwzględnej licencji na użytkowanie dla Wykonawcy. Szkolenie powinno być przeprowadzone w formie warsztatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proassist Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762436420

7.3.3) Ulica: Osiedle Handlowe 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-935

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.