eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oWykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej.



Og³oszenie z dnia 2024-05-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-213fdebb-1375-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00328866

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00091172/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,164622,59acd26c4326a35635bc314c42e29d7e.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub o¶wiadczeñ przez Wykonawcê, jest ich prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Miasta Jas³a: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami: S³awomir Maæko¶.
5. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Miasta Jas³a
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – Ajar
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SK.II.4120.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Ja¶le przy ul. Zielonej”, wspó³finasowanego z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zadanie obejmuje:
• wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy bramie wej¶ciowej ze Starego Cmentarza w Ja¶le, ul. Zielona, w tym: badania laboratoryjne tynku szlachetnego, demonta¿ stalowych skrzyde³, furty oraz marmurowych tablic, oczyszczenie powierzchni tynku oraz tablic z zabrudzeñ oraz nawarstwieñ biologicznych, usuniêcie wtórnych warstw tynku oraz zaplamieñ, wykonanie izolacji pionowej i poziomej oraz drena¿u opaskowego i osypki, osuszenie i odsolenie muru i tynków, impregnacja wzmacniaj±ca warstw tynku oraz murów, iniekcja spêkañ oraz odspojeñ, usuniecie korozji, naniesienie pow³oki malarskiej oraz zabezpieczenie antykorozyjne metalowych elementów, rekonstrukcja tynków, szlifowanie i polerowanie tablic oraz poz³ocenie inskrypcji, wprowadzenie pow³oki hydroizolacyjnej w dachowej czê¶ci bramy, hydrofobizacja, scalenie kolorystyczne tynku, monta¿ in situ.
• Wykonanie tablicy informacyjnej, zgodnie z wzorami wynikaj±cymi z wytycznych RPOZ. https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-druga/#c30929

2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 9 do SWZ oraz w dokumentacji projektowej i programie prac konserwatorskich, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.

2.2. Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia prac zgodnie z warunkami okre¶lonymi w decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak K-IRN.5144.29.2021.AF z dnia 25 lutego 2021 r., zmienionej decyzj± znak K-IRN.5144.25.2022.AF z dnia 17 pa¼dziernika 2022 r. oraz decyzj± znak K-IRN.5144.65.2023.AF z dnia 11 pa¼dziernika 2023 r., stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.

2.3. Zamawiaj±cy podkre¶la, ¿e prace konserwatorskie przy bramie musz± byæ prowadzone z uwzglêdnieniem faktu, ¿e obiekt ten stanowi jedyne doj¶cie do czynnego cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej, zarówno dla pieszych, jak i transportu zw³ok, w zwi±zku z czym Wykonawca powinien zaplanowaæ odpowiednio zabezpieczone miejsce dostêpu dla odwiedzaj±cych cmentarz oraz dla przeprowadzania obrz±dków i uroczysto¶ci religijnych.

2.4. Wykonawca zobowi±zany jest opracowaæ i stosowaæ Plan BIOZ przed przyst±pieniem do prac
oraz zabezpieczenie terenu pod wzglêdem BHP.

2.5. Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania w³asnych ustaleñ, co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osi±gniêcia rezultatu, w tym zaleca siê odbycie wizji lokalnej.

3. Niniejsze zamówienie jest wspó³finasowane z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków. Wstêpna promesa nr Edycja2RPOZ/2023/7773/PolskiLad bêd±ca potwierdzeniem zakwalifikowania Miasta Jas³a przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promes±, któr± Zamawiaj±cy otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postêpowaniu, a przed podpisaniem umowy z wy³onionym w postêpowaniu przetargowym Wykonawc±, stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotê Dofinansowania wynikaj±c± z Promesy, wynosz±c± do 98% warto¶ci najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wy¿szej jak 147 000, 00 z³ (kwota Dofinansowania wynikaj±ca ze Wstêpnej promesy). Kwota stanowi±ca ró¿nicê pomiêdzy najkorzystniejsz± ofert± a wysoko¶ci± Dofinansowania stanowiæ bêdzie „Udzia³ w³asny” Zamawiaj±cego.

4. Zadanie zostanie zrealizowane w 2 Etapach, zgodnie z zakresem i terminami ich realizacji
okre¶lonymi w Harmonogramie rzeczowo-finansowym. Harmonogram zostanie opracowany w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i przed³o¿ony Zamawiaj±cemu przed podpisaniem Umowy, z zastrze¿eniem ¿e:
− zakres rzeczowo-finansowy dla Etapu I musi odpowiadaæ kwocie stanowi±cej „Udzia³
W³asny”, o którym mowa w III.3,
− wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowanie Etapu II bêdzie odpowiada³a kwocie stanowi±cej wysoko¶æ „Dofinansowania”.
Harmonogram wymagaæ bêdzie akceptacji Zamawiaj±cego. Nieprzed³o¿enie harmonogramu bêdzie traktowane jako uchylenie siê Wykonawcy od podpisania Umowy.
5. P³atno¶ci bêd± realizowane po zakoñczeniu i odebraniu przez Zamawiaj±cego poszczególnych
Etapów, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, opracowanym przez Wykonawcê.

6. Równowa¿no¶æ:
a) Zamawiaj±cy, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomoc± znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, o których mowa w art. 101 ust. 4-5 ustawy, wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w zakresie przyjêtych rozwi±zañ technicznych, u¿ytych materia³ów, wyrobów, norm pod warunkiem, ¿e zaproponowane w ofercie s± istotnie równowa¿ne z okre¶lonymi w dokumentacji projektowej.
b) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, normy czy inne prawa zastrze¿one lub wy³±czne, lub te¿ okre¶lone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy, ze wzglêdu na specyfikê przedmiotu zamówienia, poda³ taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych pod wzglêdem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-u¿ytkowych nie gorszych ni¿ te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku z³o¿enia oferty zawieraj±cej zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych do opisywanych przez Zamawiaj±cego, obowi±zek udowodnienia ich równowa¿no¶ci z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiaj±cego, le¿y po stronie Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca wraz z ofert± (nie podlega uzupe³nieniu) przed³o¿y zestawienie materia³ów równowa¿nych wraz z innymi niezbêdnymi dokumentami potwierdzaj±cymi spe³nienie w/w wymagañ, np. kart urz±dzeñ, certyfikaty bezpieczeñstwa, deklaracje zgodno¶ci, aprobaty techniczne, itp.
c) Za równowa¿ne, pod wzglêdem funkcjonalnym, technicznym i u¿ytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna takie, oferowane przez Wykonawcê produkty, które posiadaj± równowa¿n± pod wzglêdem technicznym budowê
i wyposa¿enie, a tak¿e takie mo¿liwo¶ci funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte
w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych.
d) Zamawiaj±cy do³o¿y³ wszelkich starañ w celu zachowania warunków konkurencyjno¶ci. Je¿eli mimo to w tek¶cie jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiaj± siê nazwy w³asne, oznaczenia lub parametry wskazuj±ce na konkretny produkt nale¿y zawsze traktowaæ to jako rozwi±zania przyk³adowe i mo¿na zastosowaæ rozwi±zania równowa¿ne na przyjêtych wy¿ej warunkach.
e) W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y dokumentów o zastosowaniu innych materia³ów i urz±dzeñ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia
7. Wykonawcy s± zobowi±zani dokonaæ wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, a zauwa¿one rozbie¿no¶ci, roboty, które ich zdaniem powinny byæ ujête w ofercie, s± b³êdnie przedstawione lub s± zbêdne, zg³osiæ pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiaj±cemu. Wszelkie zg³oszone uwagi, zastrze¿enia i nie¶cis³o¶ci zauwa¿one
w za³±czonej dokumentacji przetargowej Zamawiaj±cy skonsultuje z w³a¶ciwymi projektantami.
8. Okres gwarancji: Minimalny okres gwarancji 60 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji 72 miesiêcy (kryterium oceny ofert.)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

92522100-7 - Us³ugi ochrony obiektów historycznych

92522200-8 - Us³ugi ochrony budynków historycznych

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

71351914-3 - Us³ugi archeologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

• wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotê polegaj±c± na przeprowadzeniu prac konserwatorskich i robót budowlanych przy nieruchomym obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o warto¶ci 90 000,00 z³ wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonywana, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
• skieruj± do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami konserwatorskimi oraz budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego:
 minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
 minimum jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania albo samodzielnego wykonywania prac stanowi±cych zakres zadania przez osobê spe³niaj±c± wymogi art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian tre¶ci umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.