Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141302/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320481747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.8.) Numer faksu: 519389119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-gryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalgryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9900805-c433-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141302
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZG.ZP.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 332428,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszczącego się przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu pacjentów w pozycji siedzącej i/lub leżącej z zespołem podstawowym na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 125325,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszczącego się przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu pacjentów w pozycji siedzącej i/lub leżącej z zespołem specjalistycznym na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 67483,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. mieszczącego się przy ul. Parkowej 5 w Gryfinie oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie transportu krwi, materiałów biologicznych, dokumentacji medyczneji wyników badań na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 139620,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, z uwagi na to, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 124 410,00 zł brutto.
W związku z tym, iż oferta złożona za cenę 357 084,00 zł brutto, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz z uwagi na fakt, iż Zamawiający obecnie nie ma możliwości finansowych na zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty, zmuszony jest unieważnić przedmiotową część.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP, z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty. Do dnia 31 marca 2023 r. do godz. 09:00, tj. do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 3 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, z uwagi na to, iż oferta złożona przez Wykonawcę Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Lidia Karpierz – MEDITRANS z siedzibą w Gryfinie została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 2 pkt b, z uwagi na brak spełnienia warunków udziału w postępowania, a także cena kolejnej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 138 600,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem i rozładunkiem
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Gryfino.
- Remont pokrycia dachu w Przedszkolu nr 2 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. Marszałka Piłsudskiego 12 w okresie od 02 listopada 2023 roku do 22 grudnia 2023 roku"
- "Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Miechowie i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Miechowie w roku szkolnym 2023/2024"
- "Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby SP ZOZ we Włodawie."
- Samochodowy transport sanitarny świadczony przez Wykonawcę na rzecz Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- Usługa transportu pacjentów dializowanych
- Transport uczniów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką w roku szkolnym 2023/2024 - nr 6
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.