eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT AUGUSTOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876439650

1.5.8.) Numer faksu: 876439695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: augustowski.home.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461424162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876439650

1.5.8.) Numer faksu: 876439695

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Powiatowy Zarząd Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-28-349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 54

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 49 20

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 54 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pzd-staugustow.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-15-245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 49 00

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 58 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.praca.gov.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461042058

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 52

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 36 21

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 36 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp-p_augustow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poradniap-p.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-30-725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 52

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 20 71

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.st.augustow.wrotapodlasia.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - II liceum Ogólnokształcące im. Polonii i Polaków na Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-56-563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Kardynała Wyszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 22 28

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 22 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2lo@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lo2.augustow.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Ogólnokształcących

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461056942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śródmieście 31

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 24 02

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 24 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zso@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://piramowicz.augustow.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-105-65-28

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tytoniowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 28 29

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 28 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zst.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zst.augustow.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Szkół Specjalnych w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-14-87-323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Kardynała Wyszyńskiego 3B

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 76 82

1.5.8.) Numer faksu: 87 644 76 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zssaugustow.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Zespół Placówek Młodzieżowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461605283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kard. Wyszyńskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 25 40

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 03 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpm@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zpm-augustow.pl/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Augustowski - Augustowskie Centrum Edukacyjne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846-10-50-980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kard. Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876432861

1.5.8.) Numer faksu: 876432861 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ace@acedu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acedu.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461375707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 42 84

1.5.8.) Numer faksu: 87 643 34 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49a0e30-d1ba-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie majatku i innych interesów Powiatu Augustowskiego z podziałaem na częśći I, II, III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.272.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336768 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 253968 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.2. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Augustowskiego. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących
do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 52000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.3. Część III: Ubezpieczenie jachtów i łodzi Powiatu Augustowskiego.
Zakres ubezpieczenia obejmuje: ubezpieczenie jacht casco, ubezpieczenie OC użytkownika, ubezpieczenie NNW załogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 30800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231798,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231798,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231798,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231798,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-15 do 2024-07-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39086 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45786 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39391,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39391,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-15 do 2024-06-14

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.