Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140289/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw i chwastów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na zadania: Zadanie Nr 1 – Białogard, Zadanie Nr 2 – Sławoborze, Zadanie Nr 3 – DW 112
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzdw@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw i chwastów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na zadania: Zadanie Nr 1 – Białogard, Zadanie Nr 2 – Sławoborze, Zadanie Nr 3 – DW 1122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e689c1a6-c6e9-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006494/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Koszenie traw i chwastów na terenie działania RDW w Białogardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.381.87.2022.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240468,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 1 - Białogard .Zakres zadania obejmuje koszenie traw i chwastów w ciągu DW 167 na odcinku Koszalin - Ogartowo i DW 172 Połczyn-Zdrój – Szczecinek. Razem - 54,315 km w tym:a) I pokos: 217 260 m2 tj. 21,7260 ha
b) II pokos: 217 260 m2 tj. 21,7260 ha
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 55401,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 2 - Sławoborze . Zakres zadania obejmuje koszenie traw i chwastów w ciągu:a) DW 151 Świdwin – Łobez,
b) DW 152 Płoty - Świdwin – Buślary,
c) DW 162 Rościęcino – Zarańsko,
d) DW 163 Kołobrzeg – Wałcz,
e) DW 173 Połczyn-Zdrój - Drawsko Pomorskie
Razem – 78,278 km, w tym:
a) I pokos: 329 764 m2 tj. 32,9764 ha (pobocza, rowy, skarpy)
b) II pokos: 319 126 m2 tj. 31,9126 ha
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 73973,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie Nr 3 – DW 112 (od mostu w m. Rzesznikowo do m. Żelimucha)Zakres zadania obejmuje koszenie traw i chwastów w km 8+963 do km 45+900 (36,94 km) w tym:
a) I pokos - pobocza, rowy i skarpy – 640 540 / m2 tj. 64,0540 ha (pobocza, rowy, skarpy)
b) II pokos - pobocza – 360 940 m2 tj. 36,94 ha
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 111093,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37542,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83532,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37542,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalne Ekspres s.c. Jerzy Skotarczak, Robert Brodecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431009257
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Czarne
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Komunalne Ekspres SKOTARCZAK JERZY
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Komunalne Ekspres SKOTARCZAK JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37542,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56064,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138758,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56064,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalne Ekspres s.c. Jerzy Skotarczak, Robert Brodecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431009257
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Czarne
7.3.5) Kod pocztowy: 77-330
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Komunalne Ekspres SKOTARCZAK JERZY
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Komunalne Ekspres SKOTARCZAK JERZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56064,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107982,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223600,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107982,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.- "SOKÓŁ" Wojciech Morawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8431546995
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Sokole
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. - "SOKÓŁ" Wojciech Morawski
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. - "SOKÓŁ" Wojciech Morawski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107982,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku administracyjnym RDW w Chojnie
- Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI - kładka nad przekopem jeziora Kopań
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w roku 2025
- USŁUGA KOSZENIA W PASACH DROGOWYCH I W TERENACH PUBLICZNYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY REDZIKOWO Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI.
- Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.