eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówOpracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa



Ogłoszenie z dnia 2025-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075875

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a850d9-4c93-4596-85b4-d35aacf227c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036099/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa pomiędzy ulicami Lwowską i Skrzyszowską

1.3.15 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulicy Kalinowej – „Krzyż – Zachód II”

1.3.16 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulic Sosnowej, Krzyskiej i Traktorowej – „Krzyż – Zachód III”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222035,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 1 zamówienia – Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa pomiędzy ulicami Lwowską i Skrzyszowską.
Część zamówienia nr 1 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa pomiędzy ulicami Lwowską i Skrzyszowską na obszarze o powierzchni ok. 77 ha. Przedmiotem ustaleń planu będzie przeznaczenie terenu zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa oraz określenie w szczególności zasad jego zagospodarowania i obsługi komunikacji. W Studium obszar objęty projektem wskazano w większości do zagospodarowania jako tereny zabudowy mieszkaniowej niskiej intensywnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera § 1 Projektowanych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 6, do SWZ (na każdą część zamówienia 1-3 będzie sporządzona odrębna umowa).
Zakres obszarowy opracowania planów ilustrują załączniki nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla każdej części zamówienia osobne.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wraz z ich podziałem na etapy stanowiące przedmiot odrębnego odbioru i rozliczenia, określa harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 82824,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 2 zamówienia – Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulicy Kalinowej – „Krzyż - Zachód II”.
Część zamówienia nr 2 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulicy Kalinowej – „Krzyż - Zachód II” na obszarze o powierzchni ok. 58 ha. Przedmiotem ustaleń planu będzie przeznaczenie terenu zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa oraz określenie w szczególności zasad jego zagospodarowania i obsługi komunikacji. Obszar objęty projektem w Studium wskazano w większości do zagospodarowania jako tereny zabudowy mieszkaniowej niskiej ekstensywnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera § 1 Projektowanych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 6, do SWZ (na każdą część zamówienia 1-3 będzie sporządzona odrębna umowa).
Zakres obszarowy opracowania planów ilustrują załączniki nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla każdej części zamówienia osobne.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wraz z ich podziałem na etapy stanowiące przedmiot odrębnego odbioru i rozliczenia, określa harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 72690,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 3 zamówienia – Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulic Sosnowej, Krzyskiej i Traktorowej – „Krzyż - Zachód III”.
Część zamówienia nr 3 obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru miasta Tarnowa w rejonie ulic Sosnowej, Krzyskiej i Traktorowej – „Krzyż - Zachód III” na obszarze o powierzchni ok. 42 ha. Przedmiotem ustaleń planu będzie przeznaczenie terenu zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Tarnowa oraz określenie w szczególności zasad jego zagospodarowania i obsługi komunikacji. W Studium obszar objęty projektem wskazano w większości do zagospodarowania jako tereny zabudowy mieszkaniowej niskiej ekstensywnej oraz tereny zabudowy mieszkaniowej niskiej intensywnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera § 1 Projektowanych postanowień umowy, stanowiący załącznik nr 6, do SWZ (na każdą część zamówienia 1-3 będzie sporządzona odrębna umowa).
Zakres obszarowy opracowania planów ilustrują załączniki nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla każdej części zamówienia osobne.
Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wraz z ich podziałem na etapy stanowiące przedmiot odrębnego odbioru i rozliczenia, określa harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 66521,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692003609

7.3.3) Ulica: Dębno 250

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-852

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBLEX Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692003609

7.3.3) Ulica: Dębno 250

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-852

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692003609

7.3.3) Ulica: Dębno 250

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 32-852

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wymaga realizacji każdej części zamówienia w terminie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, że etap I określony w załączniku nr 2 do Projektowanych postanowień umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ, powinien być wykonany w terminie do końca listopada 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.