Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136865/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów i wyposażenia niezbędnego do realizacji działań projektu pn. "Serce łamie granice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2503a70d-8a72-4285-bfec-aa218bc201aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów i wyposażenia niezbędnego do realizacji działań projektu pn. "Serce łamie granice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2503a70d-8a72-4285-bfec-aa218bc201aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036281/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Serce łamie granice" - dostawa materiałów i wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach INTERREG Czechy Polska 2021-2027. Projekt pn. "Serce łamie granice" Nr umowy CZ.11.04.02/00/23_003/0000117.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160966,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia do Ośrodka Pomocy Społecznej – Klubu Senior+ w Prudniku ul. Traugutta 10, Agencji Sportu i Promocji ul. Rynek 1 w Prudniku oraz do Muzeum Ziemi Prudnickiej ul. Chrobrego 5 w Prudniku.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja materiałów, sprzętu i wyposażenia stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
42641200-3 - Obrabiarki do obróbki ceramiki
42340000-1 - Piece inne niż domowe
37820000-2 - Wyroby artystyczne
18530000-3 - Prezenty i nagrody
18512200-3 - Medale
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226681,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241669,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227705,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITRON Tadeusz Robaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160267957
7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 15
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-225
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227705,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Remonty dróg gminnych
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Utworzenie Centrum Karolinki w Gogolinie - dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczenia Carolina Art w GOK wraz z usługą aranżacji przestrzeni
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Dostawa wraz z montażem biurek regulowanych i foteli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: Medale »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.