Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173901/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków bezpieczeństwa na moście kolejowym poprzez wykonanie kładki technologicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gospodarstwo Komunalne w Otmuchowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160368121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Otmuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774315258
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.podolski@otmuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.otmuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otmuchow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków bezpieczeństwa na moście kolejowym poprzez wykonanie kładki technologicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6efd6115-c362-4474-a785-ed8b01210f30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00172709/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa warunków bezpieczeństwa na moście kolejowym poprzez wykonanie kładki technologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128140,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa warunków bezpieczeństwa na moście kolejowym poprzez wykonanie kładki technologicznej.
Most zlokalizowany jest w Otmuchowie nad rzeką Nysa Kłodzka, jednostka ewidencyjna Otmuchów miasto, obręb Otmuchów na działkach nr 906, 905/1, 263/10, 263/9 i 11661/1.
Zakres robót:
1) wiercenie otworów na szpilki montażowe (M20) w belkach drewnianych w ilości 200 szt.,
2) montaż belek drewnianych ( materiał Zamawiającego) 24 cm x 24 cm x 200 cm - 50 szt. szpilkami (M20) w ilości 5,76 m3 ,
3) montaż belek drewnianych ( materiał Zamawiającego) 24 cm x 24 cm x 400 cm – 44 szt. szpilkami (M20) w ilości
10,14 m3,
4) montaż belek drewnianych (materiał Zamawiającego) 24 cm x 24 cm x 450 cm – 12 szt. szpilkami (M20) w ilości 3,11 m3,
5) montaż krat zgrzewanych na podkładach drewnianych ( materiał Zamawiającego) L-2000 B-1000 34x38/30x3
- 140 szt. na powierzchni 280,0 m2,
6) montaż krat zgrzewanych na podkładach drewnianych ( materiał Zamawiającego) L-1000 B-1000 34x38/30x3
- 6,0 szt. na powierzchni 6,0 m2,
7) wykonanie marek montażowych (materiał Zamawiającego) w ilości 194 szt.,
8) wykonanie podpórek do balustrad ( materiał Zamawiającego) w ilości 44,0 szt.,
9) wykonanie balustrad ( materiał Zamawiającego) – spawanie, malowanie 268 m * 1,25 m = 357,5 m2 na długości
268,0 m,
10) montaż balustrad do podkładów drewnianych = 357,5 m2 na długości 268,0 m,
11) osadzenie przęseł z siatki w ramach z kształtowników stalowych (wypełnienie balustrady ) – materiał Zamawiającego na powierzchni 294,58 m2,
12) wykonanie i montaż barierek – szykan (materiał Zamawiającego) w ilości 2 szt.,
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147892,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147892,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIENIASZ Marcin Bieniasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532186150
7.3.4) Miejscowość: Malerzowice Małe 24B
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147892,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Remont trzech mostów w Trzebieszowicach zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 r.
- Przebudowa ogrodzenia zewnętrznego w Areszcie Śledczym w Lublinie - część II
- Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskie j w Wysokiej
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka w Dębicy do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.