Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164709/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowo-koszt. na przebudowę i rozbudowę wew. inst. gaz. wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10851171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projektowo-koszt. na przebudowę i rozbudowę wew. inst. gaz. wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4aefb74-9b04-4f14-bae0-8f02b6f65630
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037084/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Dokumentacja projektowa na budowę / przebudowę instalacji gazowej (w tym c.o.) w budynkach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/PM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28455,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 1:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę (rozbudowę) wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokali w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową z indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń dla dwóch zamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych nr 2 i nr 11 położonych w budynku przy ul. Ugory 20 w Bydgoszczy.
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalu nr 2 i 11,
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA: wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do celów projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-2 ul. Techników 5, p. Pruska tel. 513-000-786; w przypadku braku inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 4878,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 2:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokalu w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową z indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń dla zamieszkałego gminnego lokalu mieszkalnego nr 3 położonego w budynku przy ul. Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 34 w Bydgoszczy.
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalu nr 3
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA:
wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do celów projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-2 ul. Techników 5, p. Pruska tel. 513-000-78; w przypadku braku inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2439,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 3:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę
rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokali w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową z
indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń dla zamieszkałego gminnego lokalu
mieszkalnego nr 9 położonego w budynku przy ul. Gdańskiej 66 w Bydgoszczy.
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalu nr 9
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA:
wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do celów
projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-3 ul. Gdańska 9, p. Kwiatkowski tel. 513-000-808; w przypadku braku
inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2439,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 4:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę
(rozbudowę) wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokali w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową
z indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń dla dwóch zamieszkałych gminnych
lokali mieszkalnych nr 5 i nr 6 położonych w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 43 w Bydgoszczy..
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalu nr 5 i 6,
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA: wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do
celów projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-4 ul. Modrzewiowa 23, p. Zieliński tel. 513-000-771; w przypadku
braku inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 5:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę
(rozbudowę) wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokali w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową
z indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń dla trzech zamieszkałych gminnych
lokali mieszkalnych nr 3, nr 4 i r 6 położonych w budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 50 w Bydgoszczy.
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalu nr 3,4,6
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA: wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do
celów projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-4 ul. Modrzewiowa 23, p. Zieliński tel. 513-000-771; w przypadku
braku inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie Nr 6:wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na przebudowę instalacji gazowej w budynku frontowym oraz na budowę zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wyposażeniem lokali w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową z indywidualnego kotła gazowego dwu-funkcyjnego oraz wentylację pomieszczeń kuchni i łazienki dla trzech zamieszkałych gminnych lokali mieszkalnych nr 10, 11, 12, 13 położonych w oficynie budynku przy ul. Chocimskiej 10 w Bydgoszczy.
Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności następujący zakres prac:
1) przebudowa zewnętrznej i budowa wewnętrznej instalacji gazowej pod projektowane odbiorniki gazu w lokalach nr 10,11,12,13
2) naniesienie istniejących kuchenek oraz projektowanych kotłów dwu-funkcyjnych wraz z grzejnikami i instalacją c.o, c.w.u i odprowadzeniem kondensatu;
3) naniesienie likwidowanych pieców kaflowych oraz urządzeń do grzania ciepłej wody użytkowej;
4) zaprojektowanie odprowadzenia spalin z kotła kondensacyjnego oraz naniesienia wentylacji zgodnie z załączoną opinią kominiarską;
UWAGA: wykonawca winien zweryfikować czy Spółka ADM posiada do wykorzystania inwentaryzacje budowlane do
celów projektowych dla ww. lokalu – kontakt ROM-4 ul. Modrzewiowa 23, p. Zieliński tel. 513-000-771 ; w przypadku
braku inwentaryzacji ww. czynność leży po stronie wykonawcy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 7317,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STERN Stefan Nawrotkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180000239
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 19/9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-822
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STERN Stefan Nawrotkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180000239
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 19/9,
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STERN Stefan Nawrotkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180000239
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 19/9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STERN Stefan Nawrotkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180000239
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 19/9
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6642 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6642 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STERN Stefan Nawrotkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180000239
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 19/9,
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
jakie przetargi wygrała firma
STEFAN NAWROTKIEWICZ "STERN"PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6642 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – MAR Instalacje Marcin Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532530111
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 54M/25
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-310
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKO-MAR Instalacje Marcin Ostrowski
jakie przetargi wygrała firma
EKO-MAR Instalacje Marcin Ostrowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej WUM przy ul. Oczki 1 w Warszawie wraz z likwidacją skutków zawilgoceń pomieszczeń piwnicznych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.