eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze"Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.4.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209367

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00207751

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

EKO SYSTEM POLSKA Sp. z o.o.
36-072 Świlcza 706AK

Cena ofertowa brutto: 376 734,24 PLN
Cena ofertowa netto: 306 288,00 PLN
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Po zmianie:
Z uwagi na występujące problemy techniczne ogłoszenie o zawarciu umowy zapisało się w postępowaniu nr 03/ZP/2025 zamiast w postępowaniu nr 02/ZP/2025.

Konsekwencją powyższego jest zapisany status w postępowaniu nr 03/ZP/2025 jako „zawarta umowa”.
Zamawiający próbował poprzez pomoc techniczną przywrócić ww. postępowanie do statusu otwartego, ale pomoc techniczna poinformowała o braku na dzień dzisiejszy możliwości powyższego, odsyłając do służb UZP. Te z kolei nie są samodzielnie w stanie dokonać powyższej korekty w krótkim czasie.

Zamawiający próbował zweryfikować status postępowania, niestety w zakładce „oferty” kafelek umożlwiający złożenie oferty nie jest podświetlany tj. nie jest możliwym złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu nr 03/ZP/2025.

Nie jest także znana konkretna data ewentualnej możliwości usunięcia powyższego błędu, o ile w ogóle będzie to możliwe, Zamawiający nie jest więc w stanie określić jej czasookresu i wydłużyć w ten sposób odpowiednio termin składania ofert.

Po konsultacji z UZP pod nr tel. 22/ 458 77 22 - z uwagi na ekonomikę postępowania oraz ryzyko braku możliwości przywrócenia odpowiedniego funkcjonowania ww. funkcjonalności platformy w tym zakresie, zasadnym byłoby unieważnienie postępowania oraz jego ponowienie.

Z uwagi zatem na problemy techniczne, nie ma formalnej możliwości złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu poprzez e-zamówienia – „oferty” – „złóż ofertę”.

Z informacji Zamawiającego na chwilę obecną są to problemy nieusuwalne.
Aktywne są dalej pozostałe funkcjonalności platformy – chociażby związane z zamieszczaniem nowych dokumentów czy korespondencją z wykonawcami i odwrotnie.
Zamawiający unieważnia zatem postępowanie z uwagi na fakt, iż w chwili obecnej nie jest możliwe złożenie oferty poprzez platformę e-zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania

Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania

Przed zmianą:

Po zmianie:
Ogłoszenie o zawarciu umowy omyłkowo zostało zamieszczone do postępowania nr 03/ZP/2025, a dotyczyło ono postępowania nr 02/ZP/2025.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - OFERTY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków

Przed zmianą:
2

Po zmianie:
0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.3. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców

Przed zmianą:
2

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1.6. Liczba ofert odrzuconych

Przed zmianą:
1

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
376734,24

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem

Przed zmianą:
376734,24

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
376734,24

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia

Przed zmianą:
EKO-SYSTEM POLSKA Sp. z .o.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica

Przed zmianą:
ul. Świlcza 706A

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość

Przed zmianą:
Świlcza

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy

Przed zmianą:
36-072

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo

Przed zmianą:
podkarpackie

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj

Przed zmianą:
Polska

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy

Przed zmianą:
Mikro przedsiębiorca

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
5170421074

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Data zawarcia umowy

Przed zmianą:
2025-04-28

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
376734,24

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Kod waluty

Przed zmianą:
PLN

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
56

Po zmianie:

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi zatem na problemy techniczne, nie ma formalnej możliwości złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu poprzez e-zamówienia – „oferty” – „złóż ofertę”.
Z informacji Zamawiającego na chwilę obecną są to problemy nieusuwalne.
Aktywne są dalej pozostałe funkcjonalności platformy – chociażby związane z zamieszczaniem nowych dokumentów czy korespondencją z wykonawcami i odwrotnie.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

Zamawiający próbował zweryfikować status postępowania, niestety w zakładce „oferty” kafelek umożlwiający złożenie oferty nie jest podświetlany tj. nie jest możliwym złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu nr 03/ZP/2025.

Z uwagi na bark możliwości złożenia oferty poprzez platformę e-zamówienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.