eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA PUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1-go Maja 13

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@miastopuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/743861

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d38af2f-c7df-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045519/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój cyfrowy Gminy Miasta Puck w ramach projektu "Cyfrowa Gmina" dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EUDziałanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach programu grantowego .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKiM.271.3.2023.ACH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 : Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek podległych Gminy Miasta Puck:
a) zakup i dostawa 20 komputerów przenośnych dla Szkoła Podstawowa im. Mariusza Zaruskiego w Pucku;
b) zakup i dostawa 4 zestawów komputerów stacjonarnych i 1 komputera przenośnego dla Biblioteka Publiczna im. Zaślubin Polski z Morzem w Pucku wraz z oprogramowaniem biurowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ "Opis przedmiotu zamówienia" (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 64500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu teleinformatycznego typu zapora sieciowa dla jednostek podległych Gminy Miasta Puck:
a) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku (MOPS) 1 Maja 13, 84-100 Puck - szt. 1
b) Biblioteka Publiczna im. Zaślubin Polski z Morzem w Pucku (Biblioteka) 84-100 Puck, Sambora 16 - szt. 1
c) Szkoła Podstawowa im. Mariusza Zaruskiego w Pucku, ul. Przebendowskiego 27, 84-100 Puck (SP) - szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zakup, dostawa i instalacja systemu Backup z oprogramowaniem i przełącznikami dla Urzędu Miasta Puck.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" (SOPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. W Załączniku Nr 1 Formularz ofertowy do Specyfikacji Zamówień Publicznych (SWZ) błędnie została wpisana liczba komputerów przenośnych oraz brak jest osobnego wskazania oprogramowania, w przeciwieństwie do Załącznika nr 6 do SWZ Opisu przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ), który zawiera zapisy dotyczące większej ilości komputerów przenośnych, a także wymaganego oprogramowania. Jednocześnie, w SWZ wskazano, żeby Wykonawcy złożyli ofertę z wykorzystaniem załączonego formularza ofertowego, co mogło stanowić sugestię, żeby formularza nie zmieniać. Na podstawie wypełnionego formularza Zamawiający nie ma możliwości odtworzenia treści ofert Wykonawców, gdzie z jednej strony wykonawcy zobowiązują się do wykonania przedmiotu zamówienia, a więc zgodnie z OPZ, jednocześnie poniżej w treści formularza wskazując wyłącznie specyfikację 20 komputerów przenośnych. Próba wyjaśnienia treści ofert mogłaby być odebrana jako negocjacje dotyczące treści ofert i skutkować w rzeczywistości uzupełnianiem ofert, co jest niedopuszczalne. Ostatecznie, Zamawiający nie ma możliwości poprawienia wad ofert, spowodowanych błędnym formularzem ofertowym.
Mając na uwadze, że formularz ofertowy jest załącznikiem do SWZ (podobnie jak OPZ) to należy przyjąć, że sama SWZ jest skonstruowana w sposób niejednoznaczny i nieprecyzyjny. Postanowienia jej treści można interpretować w różny sposób co utrudniało złożenie porównywalnych ofert i ich ocenę.
Brak wyeliminowania błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania
przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym w SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy PZP. Zamawiający nie ma możliwości poprawienia dokumentów zamówienia, natomiast Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego.
Biorąc pod uwagę powyższe, na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 1 jako obarczone niemożliwą
do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37318,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37318,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global IT Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862348092

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37318,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196344,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196344,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196344,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global IT Solutions sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862348092

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196344,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.