Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
- 2021/BZP 00210580/01 - Wynik z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyn górnych i dolnych z biofeedback
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyn górnych i dolnych z biofeedback2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07f567d-ff98-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003495/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa i montaż urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyn górnych i kończyn dolnych z biofeedback
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-31/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129629,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyn górnych i dolnych z biofeedback.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ (zestawienie wymaganych parametrów jakościowo- technicznych), w którym określono wymagania Zamawiającego jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia. Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż oferowane przez niego urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego.
Zamówienie jest dofinansowane ze środków z budżetu Ministerstwa Zdrowia w ramach umowy dotacji: Nr 5/10/7/2021/39/566 na realizację zadania „Doposażenie podmiotów leczniczych w urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyn górnych i dolnych z biofeedback na potrzeby rehabilitacji w roku 2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137858,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137858,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137858,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243224754
7.3.3) Ulica: ul. Romualda Traugutta 6H
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137858,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29INNE PRZETARGI Z KONINA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie w latach 2026 - 2027
- Remont drogi powiatowej nr 3188P na odcinku Skulska Wieś - Lisewo Parcele
- Dostawa wraz z montażem urządzeń klimatyzacji
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Koninie w 2025r.
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby realizacji zadań wskazanych do Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025 w Szpitalu Wojewódzkim im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- "Dostawa sprzętu medycznego, plecaków oraz wózków zabiegowych (zamówienie z podziałem na 2 części)"
- Zakup 20 defibrylatorów z szafkami zew. wraz z montażem i instruktażem obsługi w ramach zadania pn.:"Realizacja Programu OL i OC w 2025 r. na terenie powiatu bełchatowskiego w zakresie zadań własnych"
- "Dostawa zestawu laparoskopowego w ramach dotacji celowej "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" w obszarze 2 "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw".
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - pompy inflacyjne; venflony; cewniki do infiltracji ran
- "48/25 - Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





