Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00466884/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00475734/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8387551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26f5dd9b-74af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany”.
Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz postanowieniami niniejszej Umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował Umowę co najmniej z udziałem osób wskazanych w ofercie jako osoby pozostające w dyspozycji Zamawiającego do realizacji Umowy. Osoby te nie mogą być zaangażowane w realizację innych kontraktów (umów) w sposób kolidujący z obowiązkami wynikającymi z Umowy. W przypadku, gdy podstawowy skład Zespołu Nadzoru w opinii Wykonawcy nie jest wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego.
Zespół Nadzoru Inwestorskiego powinien składać się z:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej – Koordynator Zespołu Nadzoru,
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych,
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności telekomunikacyjnej,
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz załącznikami jest dostępny na stronie:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/739142
Celem świadczenia usługi jest:
1) zapewnienie kompleksowej kontroli prawidłowości wykonywania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach realizacji umowy nr RR.PFZ.272.24.2023 z dnia 10.07.2023 r. w formule zaprojektuj i wybuduj, z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), warunkami technicznymi, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz kontroli dotrzymania terminów realizacji robót budowlanych i zapewnienie należytej jakości prac, a także kontrola i nadzorowanie obowiązków wykonawcy robót, określonych w umowie o roboty budowlane,
2) zabezpieczenie interesów Zamawiającego w zakresie kosztów i terminowego zakończenia inwestycji oraz kontrolą zgodności realizacji umowy na etapie I - zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i etapie II - wykonanie (wykonanie robót budowlanych) z:
a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym,
b) dokumentacją projektową (wykonaną w I etapie umowy),
c) warunkami określonymi w decyzji pozwoleniem na budowę,
d) wymaganiami materiałowo – technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
e) Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz udzielonymi w trakcie postępowania przetargowego odpowiedziami Zamawiającego na pytania zadane przez Wykonawców oraz dokonanymi przez Zamawiającego modyfikacjami treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z właściwymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449999,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594265,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513279,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBC BEST BUILDING CONSULTANTS Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010595872
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 155/U3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BBC BEST BUILDING CONSULTANTS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BBC BEST BUILDING CONSULTANTS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513279,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa amunicji strzeleckiej i specjalnej (postępowanie z podziałem na 2 części)
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, przenośnych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdrożeniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH INWESTYCJI pn. "REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE".
- Usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji polegającej na aranżacji pomieszczeń na 3 kondygnacjach wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. Bohaterów Warszawy 2 w Kielcach
- Nadzór inwestorski nad rozbudową Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania, realizacji i gwarancji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa kamienicy przy ul. Barlickiego 20 oraz budowa(...)
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Pełnienie nadzoru inwestor.przy realiz. zad. pn. "Budowa spójności komunikac. półn-zach. strefy przemysłowej w Pile - II etap" - Budowa drogi zbiorczej z infrastrukturą w tryb. "zaprojekt. i wybuduj"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.