eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98451f6-f3c6-4592-aabf-6b2b8c2286c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 507417,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – CBŚP, BSWP, KWP, KMP/KPP, CBZC - Radom
ul. 11- go Listopada 37/59, 26-600 Radom

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg szacowana ilość dób - 350
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T szacowana ilość dób - 9300
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób -380
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T , szacowana ilość dób - 380
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 370

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 280284,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – KPP BIAŁOBRZEGI
ul. Stefana Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg , szacowana ilość dób - 220
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 720
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 420
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 270
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 270

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 50081,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – KPP CIECHANÓW
ul. Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość - 150 dób
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T , szacowana ilość - 100 dób
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość -100 dób
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość - 50 dób
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość - 450 dób

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 26900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – KPP GRÓJEC
ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób -100
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób -300
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób -300
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób -300
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób -200

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 21081,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – KPP LIPSKO
ul. Spacerowa 31 A, 27-300 Lipsko

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg , szacowana ilość dób - 20
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 30
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób -30
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 10
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób -30

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – KPP ŁOSICE
ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób -100
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób -450
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 20
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 16700,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – KPP PRZASNYSZ
ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób - 50
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 60
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 60
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 45
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 4979,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – KPP PUŁTUSK
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 3, 06-100 Pułtusk

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób - 25
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 30
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 25
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 27
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 4731,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – KPP SIERPC
ul. Jana Kilińskiego 24 C, 09-200 Sierpc

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób - 25
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T , szacowana ilość dób - 50
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 40
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 20
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 12845,53 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – KPP SOCHACZEW
ul. 1 – go Maja 10,96-500 Sochaczew

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób - 300
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 300
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 25
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 20
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 29349,59 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – KPP WĘGRÓW
ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób -100
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T , szacowana ilość dób - 1100
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 70
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 50
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 54065,04 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – KPP ŻUROMIN
ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin

Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg, szacowana ilość dób - 6
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC do 3,5 T, szacowana ilość dób - 10
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 3,5 T, a nie przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 8
Parkowanie/przechowywanie pojazdów/przyczep oraz naczep o DMC przekraczającej 16 T, szacowana ilość dób - 6
Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2, szacowana ilość dób - 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 3146,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mat Hol Ratownictwo Drogowe Anna Olczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140845909

7.3.3) Ulica: Warszawska 174

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-617

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mat Hol Ratownictwo Drogowe Anna OLczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140845909

7.3.3) Ulica: Warszawska 174

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-617

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Piotr Wolański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672750485

7.3.3) Ulica: Wilczogórska 11

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20434,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20434,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20434,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa HADES Kinga Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141578304

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20434,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinan sowanie zamówienia

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36255,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36255,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36255,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU SPARK Grzegorz Iskra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140243843

7.3.3) Ulica: Stawowa 2

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36255,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.