Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00681576/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00013932/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b646a0f3-1dbf-476e-b5ac-ec54f35ae5e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b646a0f3-1dbf-476e-b5ac-ec54f35ae5e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.46.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Projektowanie AutoCad (4 nauczycieli - 1 grupa, 32 uczniów - 4 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 35579,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Kosztorysowanie z obsługą programu Norma Expert (5 osób - 1 grupa)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8984,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Książka Obiektu Budowlanego i C-KOB wersja cyfrowa (6 osób - 1 grupa)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3821,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Obsługa dronów w geodezji (3 nauczycieli – 1 grupa, 8 uczniów – 1 grupa)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 20320,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Szkolenie z wykorzystania oprogramowania do przetwarzania danych pozyskanych przez dron i skaner (3 nauczycieli)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4968,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Kurs z systemów fotowoltaicznych z projektowaniem instalacji fotowoltaicznych i elektrycznych (4 nauczycieli - 1 grupa)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 15987,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Kurs systemy fotowoltaiczne (16 uczniów - 2 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 46470,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Pompy ciepła wraz z projektowaniem (3 nauczycieli)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 11526,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Kurs - Magazyny energii (4 nauczycieli)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6525,32 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Kurs SEP do 1 kV(24 uczniów - 3 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 24559,92 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11: Szkolenie w zakresie środków ochrony roślin (2 nauczycieli - 1 grupa, 16 uczniów - 2 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 14687,82 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12: Kurs florystyki ( 4 nauczycieli - 1 grupa , 16 uczniów - 2 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 37733,40 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13: Kurs operatora wózka widłowego (16 uczniów - 2 grupy)1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej: "Odbiorcą usługi") szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu: "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy”, nr FESL.10.23-IZ.01-073G/23, finansowanym ze środków Funduszu Sprawiedliwej Transformacji oraz budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet: X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.23 Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
2. Celem projektu jest wsparcie rozwoju wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach (ZSBC) zgodnie z potrzebami transformacji regionu i wymogami rynku pracy poprzez przeprowadzenie szkoleń/kursów ukierunkowanych na zwiększenie kompetencji zawodowych uczniów/nic uczących się w zawodach: technik budownictwa, technik robót wykończeniowych w budownictwie, technik geodeta, technik architektury krajobrazu, monter robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury, technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz nauczycieli/k uczących tych zawodów.
3. Data rozpoczęcia realizacji szkoleń/kursów winna być uzgodniona i zaakceptowana przez dyrektora Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych w Gliwicach (zwanego dalej "dyrektorem") z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem.
4. Dokładne daty rozpoczęcia zajęć dla kolejnych grup będą zależały od decyzji Odbiorcy usługi.
5. Szkolenia/kursy będą odbywały się na terenie Gliwic w siedzibie Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach, przy ulicy Bojkowskiej 16 od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Odbiorcę usługi. Za zgodą Odbiorcy usługi zajęcia mogą odbywać się również w weekendy oraz w dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych dla uczniów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zajęć zgodnie z miesięcznym harmonogramem form wsparcia opracowanym w uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Szkół Budowlano - Ceramicznych.
7. Odbiorca usługi zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia zajęć w określonych dniach na inny termin, o czym poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej z dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku odwołania zajęć suma godzin zajęć nie ulegnie zmniejszeniu, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
8. Wykonawca zezwoli osobom upoważnionym przez Odbiorcę usługi na udział w zajęciach w każdym czasie, w celu przeprowadzenia oceny realizacji usługi.
9. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca prowadzenia zajęć.
10. Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do każdej części do:
a) przedstawienia do akceptacji dyrektora szkoły programu zajęć w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy;
b) prowadzenia pełnej dokumentacji, tj. dziennika zajęć dla każdej grupy,
c) uczestniczenia w zaplanowanych przez dyrektora szkoły spotkaniach z kadrą, jeśli dyrektor szkoły uzna takie uczestnictwo za konieczne. Wykonawca będzie informowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem o terminie spotkania;
d) niezwłocznego (do dwóch dni od daty zajęć) informowania dyrektora szkoły o nieobecnościach uczestników na zajęciach. Informacja taka powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsbc.gliwice.eu;
e) wydania zaświadczeń lub certyfikatów dla uczestników szkoleń/kursów, a w przypadku kursów/szkoleń nadających uprawnienia – uprawnień, (1 oryginał i 1 kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533200-1 - Kursy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 17594,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.A. NOVA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6310200417
7.3.3) Ulica: Górnych Wałów 42
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876-11-59-474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMAX Biuro Zarządzania Projektami Inwestycyjnymi Elżbieta Ziaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 631-13-66-812
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1c
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMAX BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI INWESTYCYJNYMI ELŻBIETA ZIAJA
jakie przetargi wygrała firma
SAMAX BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI INWESTYCYJNYMI ELŻBIETA ZIAJA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia UAV Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133861627
7.3.3) Ulica: Tomasza Zana 11A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie części nr 5 zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą Pzp",
ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie części nr 5 zamówienia do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.01.2025 r. do godz. 09:00 została złożona jedna oferta - oferta Wykonawcy, który jako jedyny złożył ofertę w przedmiotowej części postępowania, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 4) i 12) ustawy Pzp, ponieważ:
- jest niezgodna z przepisami ustawy;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8700 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-00-99-894
7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14168,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 876-11-59-474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15008,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15008,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 548-26-67-968
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 3A
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego pracowników WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.