eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoOpracowanie dok. projekt. i wykonanie na jej podstawie robót bud. polegających na poprawie efekt. energ. siedziby OSP oraz budowie i modernizacji elementów zag. terenu, w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Opracowanie dok. projekt. i wykonanie na jej podstawie robót bud. polegających na poprawie efekt. energ. siedziby OSP oraz budowie i modernizacji elementów zag. terenu, w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projekt. i wykonanie na jej podstawie robót bud. polegających na poprawie efekt. energ. siedziby OSP oraz budowie i modernizacji elementów zag. terenu, w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c3a9ae-c18e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011527/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie oraz budowa i modernizacja elementów zagospodarowania terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133708

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na poprawie efektywności energetycznej siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Legionowie oraz budowie i modernizacji elementów zagospodarowania terenu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o założenia w Programie Funkcjonalno Użytkowym w zakresie:
a) termomodernizacji i remontu budynku głównego (istniejącego),
b) rozbudowy budynku głównego,
c) zagospodarowania terenu w otoczeniu budynku na działkach 9/1, 9/2 obr. 38 przy ul. Adama Mickiewicza 11 Legionowie,
d) projektów branżowych architektonicznych, konstrukcyjnych (w tym obliczeń pod instalacje OZE), instalacyjnych i infrastruktury technicznej;
2) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, odstępstw, decyzji niezbędnych do uzyskania przez Gminę pozwolenia na budowę, zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej;
3) wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) termomodernizacji i remontu budynku głównego (istniejącego),
b) rozbudowy budynku głównego,
c) robót instalacyjnych,
d) zagospodarowania otoczenia budynku,
e) robót brukarskich, odwodnienia;
4) opracowanie i pozyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
3. Wykonawca zobowiązuje się do oddania ww. obiektu budowlanego wykonanego zgodnie z umową i zasadami wiedzy technicznej oraz do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji za wady dla robót budowlanych.
4. Zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określa umowa. Wykonawca uzyska dla budowanego obiektu funkcjonalność założoną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Dokumenty tworzące Umowę należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową wraz ze wszystkimi innymi projektami i opracowaniami koniecznymi do wykonania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca w zakresie wykonania robót budowlanych zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
7. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania.
8. Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych i promesy inwestycyjnej nr Edycja2/2021/2364/PolskiLad wydanej przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
9. Zamawiający określa w § 25 SWZ wymagania (zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy:
• podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy,
• odpłatność wykonywanej pracy,
• praca wykonywana jest osobiście przez pracownika,
• powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych,
• ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego,
• praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
10. Wykonawca jest zobowiązany na mocy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, do zapewnienia nie mniejszego niż 10% udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Udział pojazdów, o którym mowa, oblicza się, stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.