Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097239/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00105806/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK TECHNOLOGII KOSMICZNYCH – BADAŃ, ROZWOJU I INOWACJI Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526172389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Kisielin - A. Wysockiego nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-002
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 784 703 967
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ptklubuskie.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ptklubuskie.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49abe732-3a2b-45ca-9934-dde1d3cc2f2c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Park technologii, inkubator przedsiębiorczości.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49abe732-3a2b-45ca-9934-dde1d3cc2f2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20271 Priorytet 1 „Fundusze europejskie dla lubuskiej gospodarki”, Działanie 1.5 „Rozwój przedsiębiorczości - dotacje”, Typ projektu III „Zwiększenie potencjału regionalnych IOB”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PTK.ZP.3.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych, w tym:1. Część:
a. Uchwyty mechaniczne klinowe do testów rozciągania – 1 zestaw.
b. Tarcze do testów ściskania – 1 zestaw.
c. Uchwyt do testów zginania 3-punktowego – 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 121725 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych, w tym:2. Część:
d. Praska do inkludowania (Ø 30mm) – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 104962 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych, w tym:3 Część:
e. Potencjostat-galwanostat wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych, w tym:4. Część:
f. Waga laboratoryjna precyzyjna do 200 g – 1 szt.
g. pH-metr elektroniczny – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych, w tym:5 Część:
h. Eksykator – 2 szt.
i. Szkło laboratoryjne - 70 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2151,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248707,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2151,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368429821
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2151,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1610,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381012,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1610,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368429821
7.3.3) Ulica: ul. Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1610,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont i renowacja elewacji w budynkach przy ul. Adama Mickiewicza 5, ul. Kazimierza Wielkiego 13 oraz ul. Strzeleckiej 18 w Zielonej Górze (3 zadania)
- Wyposażenie pracowni architektury krajobrazu CKZiU w Słubicach
- Dostawa frezarki CNC do Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie
- Remont łaźni w budynku nr 10 zlokalizowanego na terenie Jednostki Wojskowej w Skwierzynie dla potrzeb 15 LBOT
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- Usługa wsparcia serwisowego urządzeń serwerowych LOW NFZ
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Dostawa naczyń laboratoryjnych do Laboratorium Chemicznego
- 160.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki termocyklera gradientowego na potrzeby Wydziale Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ w ramach projektu "Doskonały..."
- WZPiFP-56-25 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla LK KWP w Bydgoszczy
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia specjalistycznego do Laboratorium Inżynierii Materiałowej i Badań Wytrzymałościowych.
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.