Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159109/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 52 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bfdc0f5-8aaa-4418-8aeb-71c4e62984431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bfdc0f5-8aaa-4418-8aeb-71c4e6298443
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043326/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SB.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Zamówienia: Modernizacja Data Center, system kopii zapasowej:1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa 2 fabrycznie nowych serwerów, nie finansowanych wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych;
2. Dostawa macierzy dyskowej, nie finansowanych wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych;
3. Dostawa podzespołów serwerowych do aktualnie posiadanych serwerów przez zamawiającego, nie finansowanych wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych;
4. Dostawa wymaganego oprogramowania – dwie dodatkowe i niezależne licencje Windows Server 2025 Standard - 16 Core License Pack;
5. Konfiguracja, instalacja nowych podzespołów w serwerach zamawiającego - Lenovo SR630 V2 (ThinkSystem), SN: J7011YP8, J7012ZFK;
6. Konfiguracja, instalacja macierzy dyskowej;
7. Wdrożenie oraz konfiguracja środowiska wirtualizacji w środowisku IT Zamawiającego;
8. Wsparcie w migracji obecnie posiadanych systemów
9. Dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji konfiguracji wdrożonego systemu
10. dostawa serwera fabrycznie nowego, nie finansowanego wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych,
11. dostawa macierzy NAS fabrycznie nowej, nie finansowanej wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych,
12. dostawa streamera LTO fabrycznie nowego, nie finansowanego wcześniej z krajowych lub unijnych funduszy projektowych,
13. konfiguracja, instalacja serwera,
14. konfiguracja, instalacja macierzy NAS,
15. konfiguracja, instalacja streamera LTO,
16. dostawa sytemu kopii zapasowych – licencja wieczysta z rocznym wsparciem producenta umożliwiający kopie 25 VM, 5 maszyn fizycznych oraz 50 PC,
17. wdrożenie oraz konfiguracja systemu kopii zapasowych w środowisku IT Zamawiającego,
18. dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji konfiguracji wdrożonego rozwiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32412110-8 - Sieć internetowa
72212730-5 - Usługi opracowywania oprogramowania zabezpieczającego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 332350,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zamówienia: Bezpieczeństwo na urządzeniach końcowych, SOC dla obszaru XDR:1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wdrożenie centralnie zarządzanego rozwiązania antywirusowego w środowisku chmurowym oraz rozszerzenie o rozwiązanie klasy XDR posiadającego niezależną konsolę administracyjną – szczegóły wymaganych funkcji oraz możliwości zostały opisane w punkcie 1.3 niniejszego dokumentu.
2. Instalacja wymaganych do prawidłowego działania agentów i/lub aplikacji na stacjach końcowych, które mają być objęte ochroną antywirusową wraz z funkcją XDR – stacje zostaną wskazane przez Zamawiającego.
3. Testy poprawności wdrożonego rozwiązania potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
4. Świadczenie usługi SOC w oparciu o systemy klasy EDR/XDR posiadane w infrastrukturze IT Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32412110-8 - Sieć internetowa
72212730-5 - Usługi opracowywania oprogramowania zabezpieczającego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 96103,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360659,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360659,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360659,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXIMO PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532614517
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360659,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44390,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44390,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44390,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXIMO PROJECT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532614517
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44390,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektów "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie", "Podniesi(...)
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn."Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II"
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 12 i 14 oraz Modernizacja sieci strukturalnej - O/Chrzanów, ul. Oświęcimska 19
- Zakup wraz z wdrożeniem sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. "rozwój Cyberbezpieczeństwa w powiecie lubartowskim"
więcej: Sieć internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.