Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079125/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w Komprachcicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w Komprachcicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-250d2056-9df8-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1:Przebudowa kotłowni opalanej koksem na kotłownię gazową w budynku nr 28 i 3, w tym m.in.:
- roboty demontażowe - istniejąca kotłownia na paliwo stałe;
- roboty montażowe – technologia kotłowni gazowej;
- roboty elektryczne – kotłownia gazowa;
- roboty budowlane – związane z przebudową i remontem istniejących pomieszczeń kotłowni, w tym m.in. wykonanie posadzek, montaż stolarki drzwiowej, kładzenie tynków, roboty malarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 955527,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2:Przebudowa kotłowni opalanej koksem na kotłownię gazową w budynku nr 5, w tym m.in.:
- roboty demontażowe - istniejąca kotłownia na paliwo stałe;
- roboty montażowe – technologia kotłowni gazowej;
- roboty elektryczne – kotłownia gazowa;
- roboty budowlane – związane z przebudową i remontem istniejących pomieszczeń kotłowni, w tym m.in. wykonanie posadzek, montaż stolarki drzwiowej, kładzenie tynków, roboty malarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 71540,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3:Przebudowa i budowa sieci i przyłączy cieplnych niskich parametrów z zastosowaniem rur stalowych preizolowanych z kotłowni w budynku nr 3 do budynków nr 1, 2, 4, 8, 11, 19, 21 oraz z kotłowni w budynku nr 28 do budynku nr 47, w tym m.in.:
- roboty rozbiórkowe - demontaż istniejących kanałów ciepłowniczych;
- roboty montażowe – wykonanie nowych odcinków sieci i przyłączy cieplnych;
- montaż instalacji alarmowej impulsowej;
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;
- odtworzenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 842799,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4:Budowa wewnętrznej doziemnej instalacji gazowej do kotłowni zlokalizowanych w budynkach nr 3 i 28 oraz do kotłowni w budynku nr 5, w tym m.in.:
- roboty rozbiórkowe – w zakresie istniejących nawierzchni;
- roboty montażowe – wykonanie doziemnej instalacji gazowej w tym montaż przy budynkach lokalnych szafek gazowych z wyposażeniem;
- próby szczelności instalacji;
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza;
- odtworzenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 269343,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5:Wymiana instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania w budynkach nr 8 i 19, w tym m.in.:
- demontaż istniejących instalacji c.o., armatury i grzejników;
- wykonanie nowych poziomów i pionów instalacji c.o.;
- montaż grzejników i armatury;
- montaż rozdzielaczy oraz wyposażenia węzła wymiany ciepła;
- roboty elektryczne – zasilenie urządzeń elektrycznych;
- roboty budowlane – towarzyszące, w tym m.in. odtworzenie tynków, malowanie ścian i stropów po wykonanych robotach instalacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 386038,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 2) ustawy – wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 2) ustawy – wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054586,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054586,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054586,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670001997
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika nr 32
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054586,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367429,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367429,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367429,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670001997
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika nr 32
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367429,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460059,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460059,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460059,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Piotr Cwynar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7921485941
7.3.3) Ulica: Kaszyce nr 26
7.3.4) Miejscowość: Kaszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-717
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany - Stanisław Andrysiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460059,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-305/2025 Budowa kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Leźnica Wielka
- SVA/4620-317/2025 Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie; 08-455 Podebłocie
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2416W Zakroczym - Smoły - Zaręby w gminie Zakroczym
- Budowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim - modernizacja infrastruktury kuchennej w Szkole Podstawowej nr 1
- Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu nowodworskiego w okolicznościach, o których mowa w art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z ich umieszczaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.