Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167456/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu frakcji odpadów o kodzie 19 12 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGO w Suwałkach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200680900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sejneńska, 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 566 52 13
1.5.8.) Numer faksu: 87 566 52 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgo.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://pgo.suwalki.pl/index.php?m=przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu frakcji odpadów o kodzie 19 12 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f63509f5-d74c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167456/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, dalej zwane
Odpady, pochodzących z Instalacji Komunalnej Zamawiającego w Suwałkach przy ul. Raczkowskiej 150A, 16-400 Suwałki, dalej zwanej IK w Suwałkach, do Zakładu Produkcyjnego PROSPRECO POLSKA Sp. z o. o., Zawisty Podleśne, 07-320 Małkinia Górna, dalej zwany ZP PROSPRECO. Odległość zakładu Zamawiającego do ZP PROSPRECO wynosi ok. 220 km.
2. Odpad o kodzie 19 12 12 stanowi regularnie wytwarzany materiał posortowniczy jako tzw. frakcja nadsitowa > 80mm w postaci kalorycznej frakcji balastu o cieple spalania większym niż 6 MJ/kg suchej masy pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów w sortowni – po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych i doczyszczaniu odpadów selektywnie zbieranych. Odbierane partie odpadów mogą różnić się co do wartości, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiły podstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach.
3. Transport odpadów będzie odbywał się od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach także w soboty – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym). Ilość kursów uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa łączna ilość odpadów do przetransportowania w okresie umowy wynosi ok. 3.000 Mg, tj. ok. 128 transportów (kursów) przy załadunku ok. 23,5 Mg. Szacunkowa ilość kursów wynosić będzie ok. 1-4 dziennie. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i służą Wykonawcy pomocniczo do przygotowania oferty i skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią
podstawy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający nie jest obowiązany zrealizować zamówienia w pełnym wymiarze. Transport odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305433,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305433,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE JAROSŁAW ADAM JUREWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440014068
7.3.3) Ulica: Kowalskiego 6A/1
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE JAROSŁAW ADAM JUREWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE JAROSŁAW ADAM JUREWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305433,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Utworzenie miejsc integracji w gminie Suwałki".
- Remont pawilonu "A" w Areszcie Śledczym w Suwałkach wraz z wymianą drzwi więziennych w celach mieszkalnych.
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie Zalewu Arkadia wraz z separatorem zlokalizowanym przy ul. Zastawie oraz Wylotem przy ul. Wojska Polskiego".
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ulicy Wylotowej i Kolejowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 655 (ul. Północna) oraz niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tomaszów Mazowiecki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.