eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa i nadbudowa istniejącej Sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących im. Marii Grzegorzewskiej w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i nadbudowa istniejącej Sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących
im. Marii Grzegorzewskiej w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI NIESŁYSZĄCYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wernera 6

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 362-56-34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nieslyszacy.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieslyszacy.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/609195

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i nadbudowa istniejącej Sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących
im. Marii Grzegorzewskiej w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f67c28-cd27-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00143965/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i nadbudowa istniejącej sali gimnastycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148294/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1502127,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa istniejącej sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących im. Marii Grzegorzewskiej w Radomiu.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Rozebranie stropodachu z płyt korytkowych na konstrukcji stalowej- ok. 134,0 m2
2) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych- ok. 10,0 m3
3) Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej- ok. 16,0 m3
4) Rozebranie ocieplenia ścian budynków płytami styropianowymi- ok. 390,0 m2
5) Ściany budynków wielokondygnacyjnych o wysokości do 4,5 m i grubości warstwy konstrukcyjnej 24 cm z bloków SILIKAT N 24 lub NP 24- ok. 168,0 m2
6) Ściany budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m z bloczków z betonu komórkowego grubości 18 cm- ok. 148,0 m2
7) Stropy gęstożebrowe TERIVA 4,0/2- ok.170,0 m2
8) Elementy żelbetowe: słupy, belki, wieńce, rygle, gzymsy- ok. 24,0 m2
9) Konstrukcja stalowa stropodachu- ok. 9,0 t
10) Stropodach na blachach trapezowych ocieplony wełną, pokrycie papą- ok. 206,0 m2
11) Okna PCW- ok. 67,0 m2
12) Drzwi stalowe pełne wewnętrzne EIS30 i EIS60- ok. 39,0 m2
13) Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III- ok. 640,0 m2
14) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych- ok. 380,0 m2
15) Docieplenie ścian z cegły płytami z wełny mineralnej - metoda lekka mokra- ok. 600,0 m2
16) Oprawy oświetleniowe- 82 szt.
17) Gniazda instalacyjne wtyczkowe- 90 szt.
18) Montaż czujek pożarowych – optycznych dymu-45 szt.
19) Montaż gniazd komputerowych 2xRJ45 kat. 6- 22 szt.
20) Montaż grzejników c.o.- 15 szt.

Uwagi:
Prowadzenie robót wymaga uzyskania zgody Dyrektora placówki - bądź osoby wyznaczonej przez Dyrektora- w związku z wykonywaniem robót na terenie Ośrodka w ramach prowadzonej inwestycji.
W trakcie wykonywania robót budowlanych należy stosować odpowiednie środki zabezpieczeń, ze względu na COVID-19, przestrzegając obowiązujących przepisów w tym zakresie, w tym regulaminu placówki, zarządzeń i wytycznych Dyrektora placówki.
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
UWAGA: Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
2) Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki– materiały z rozbiórki należą do Wykonawcy.
3) uporządkowanie terenu po budowie;
4) likwidacja placu budowy;
oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentami zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1837620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2289030,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1837620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „ES-BUD” Robert Szyszkowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796 195 68 61

7.3.3) Ulica: Bielicha, ul. Przytycka 162

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1837620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.