Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00004880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-486307bc-aa27-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037046/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, kładek, innych
ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszy ulicznych w roku 2024.
2. Lustracje terenu i bieżące usuwanie odpadów komunalnych (opakowania papierowe, szklane, plastikowe, metalowe,
gałęzie, liście itp.).
3. Systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach.
4. W przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.) przystąpienie do usuwania ich
skutków w okresie nie dłuższym niż 2 godziny po ich ustąpieniu,
5. Zimowe utrzymanie polegać będzie na świadczeniu usług odśnieżania i usuwania śliskości z ulic, dróg, chodników,
schodów, alejek, kładek i z ciągów pieszych znajdujących się na terenie miasta Międzylesia, których utrzymanie należy do
zadań własnych Gminy Międzylesie. W zakres zimowego utrzymania wchodzą prace i czynności mające na celu likwidację
lub zmniejszenie zakłóceń ruchu pojazdów i pieszych wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa,
gołoledź oraz opady śniegu, gradu itp.
6. Zakres zimowego utrzymania obejmuje w szczególności:
a) Mechaniczne odśnieżanie dróg – w rozumieniu usunięcia z powierzchni jezdnej oraz obiektów towarzyszących (zatoki
autobusowe, parkingi) śniegu lub błota pośniegowego na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy
pojazdów,
b) Odśnieżanie ciągów pieszych (chodników, alejek, schodów i kładek) – wykonywane mechanicznie lub ręcznie na
szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pieszych, zapewniające powierzchnię twardą, bez zalegania
luźnego śniegu lub błota pośniegowego,
c) Usuwanie śliskości – w rozumieniu posypywania piaskiem, solą lub mieszanką solno-piaskową (10% wagowych soli w
mieszance) z powierzchni dróg lub ciągów pieszych,
d) Oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
e) Utrzymanie przez Wykonawcę stałej gotowości do zimowego utrzymania, gdy nie będą występowały opady śniegu i/lub
gołoledź. W tym okresie do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie ciągłej czystości dróg, placów, chodników w
mieście.
7. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do
posypywania jezdni, jego załadunku oraz składowania.
8. Letnie utrzymanie ma na celu zapewnienie ciągłej czystości w mieście Międzylesie, polegać będzie na świadczeniu usług
sprzątania na terenie miasta Międzylesie, a w szczególności na:
a) Omiataniu ulic,
b) Omiataniu chodników,
c) Omiataniu placów, schodów, kładek i innych terenów,
d) Odpiaszczaniu krawężników na jezdniach lub chodnikach,
e) Odchwaszczaniu krawężników,
f) Usuwaniu pojedynczych zanieczyszczeń (papierki, butelki, inne pojedyncze śmieci),
g) Wykonaniu innych czynności, nie wymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania
przedmiotu zamówienia.
9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
a) Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi
zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego.
b) Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi.
c) Przekazywanie odpadów i innych zanieczyszczeń do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych
(RIPOK) wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do
RIPOK, w tym kart ewidencji odpadów i kart przekazywania odpadów.
10. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach).
11. Zabezpieczenie otworów po skradzionych kratkach ściekowych usytuowanych w pasie drogi i powiadamianie
Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w
czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni
stwarzające zagrożenie itp.).
12. Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) i charakterystyczne dla tych okresów
muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków klimatycznych (np. przy braku opadów
śniegu w okresie zimowym konieczne jest oczyszczenie terenu w sposób przyjęty dla okresu letniego).
13. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.).
14. Wykonawca w zimowym utrzymaniu chodników, alei, schodów, parkingów, dróg ma obowiązek prowadzić miesięczny
rejestr wyjazdów (z podziałem na dni, godziny, rodzaj użytego sprzętu, materiału) związanych z zakresem zapytania, który
jest załącznikiem do wystawionego rachunku, faktury.
15. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania 98 koszy ulicznych (o pojemności od 10 l do 50 l) zlokalizowanych głównie
przy ulicach w Międzylesiu, terenach rekreacyjnych, placach zabaw i przystankach na terenie miasta i gminy oraz
utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Częstotliwość opróżniania koszy ulicznych w Międzylesiu – codziennie;
pozostałe miejsca – co najmniej 2 razy w miesiącu.
16. Wykonawca odpowiada za utrzymanie koszy ulicznych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, a w przypadku
ich trwałego uszkodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.
17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku wokół koszy ulicznych – w trakcie i po wywozie
odpadów, tj. zebrania i odebrania odpadów wysypanych z pojemników, w trakcie ich załadunku, wywianych, rozrzuconych
przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierzęta.
18. Przedsiębiorstwo lub zakład Wykonawcy świadczące usługi związane z przedmiotem zamówienia powinno być
zlokalizowane na terenie Gminy Międzylesie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236662,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236662,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236662,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAklad Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzylesiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881-148-93-06
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 16
7.3.4) Miejscowość: Międzylesie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W MIĘDZYLESIU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W MIĘDZYLESIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236662,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI MIĘDZYLESIE
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
więcej: przetargi MIĘDZYLESIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ZBĄSZYNEK W LATACH 2024 - 2026.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.