eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeżno › Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeżno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeżno 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzeżno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-316

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 36 42 740

1.5.8.) Numer faksu: 94 36 42 741

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.brzezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-971f2991-ca36-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971f2991-ca36-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040578/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1118622,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
2) Realizacja zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno”.
3) Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
a) dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych;
b) robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć, tj. oddaniu do użytkowania drogi, o parametrach funkcjonalnych i technicznych odpowiadających obowiązującym przepisom.
4) Inwestycja zostanie wykonana metodą „zaprojektuj – wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, obejmujące roboty budowlane dotyczące przebudowy i modernizacji drogi gminnej na terenie miejscowości Brzeżno, gmina Brzeżno, Powiat Świdwiński, województwo Zachodniopomorskie, wraz z dokumentacją projektową, przedstawiającą zastosowane rozwiązania technologiczne i materiałowe. Inwestycja polega na wykonaniu ciągu pieszo – jezdnego o długości ok. 317 m wraz z przebudową zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 162. Roboty budowlane zlokalizowane będą na terenie działki nr 210, obręb Brzeżno, gmina Brzeżno.
W ramach robót budowlanych przewiduje się m.in.: korytowanie nawierzchni gruntowej wykonanie podbudowy, odwodnienie, wykonanie nowej nawierzchni z kostki typu POLBRUK, okrawężnikowanie, oświetlenie drogi poprzez montaż lamp solarnych.
5) Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie koncepcji uzgodnionej i zaakceptowanej przez przedstawiciela Zamawiającego (koncepcja wymaga pisemnego i pozytywnego zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych i robót budowlanych);
b) wykonanie dokumentacji projektowej realizacji przebudowy i modernizacji drogi gminnej, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, kosztorys na wartość robót określoną w ofercie oraz inne opracowania, niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, realizowanego na działce nr 210, obręb Brzeżno, gmina Brzeżno, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, zwaną dalej „dokumentacją projektową”;
c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej związanych z przebudową dróg gminnych na dz. nr 210, obręb Brzeżno, gmina Brzeżno, wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej, zwanymi dalej "robotami budowlanymi":
- opracowanie harmonogramu realizacji prac;
- opracowanie i przedstawienia dla Zamawiającego planu zagospodarowania terenu;
- wykonanie robót budowlanych wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, montażem lamp solarnych, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego, uprzednio wytyczonych przez uprawnionego geodetę;
- przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót;
- odtworzenie terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych;
- uporządkowanie terenu przyległego do terenu prowadzonych robót;
- prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót;
- wykonanie pomiarów kontrolnych oraz badań, zgodnie z wymogami SST, akceptowalnych przez Inspektora Nadzoru;
- wykonanie tablicy promocyjnej zgodnie z wytycznymi Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych;
- przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy oraz protokoły robót zanikowych, badania materiałów oraz wyniki pomiarów i badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności i aprobaty materiałów, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót;
- wykonanie zadania zgodnie z przepisami oraz przekazanie Zamawiającemu zrealizowanych robót.
d) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie dokumentacji projektowej:
- wykonywanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.;
- wyjaśnienie wszelkich wątpliwości, które dotyczą rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej, powstałych podczas realizacji inwestycji;
- współpraca z uczestnikami procesu budowlanego oraz udział w komisjach oraz naradach technicznych na budowie;
- wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego, bieżące monitorowanie realizowanych robót, rozstrzyganie wszelkich wątpliwości, pojawiających się w trakcie realizacji inwestycji, związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09331000-8 - Baterie słoneczne

09330000-1 - Energia słoneczna

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1096688,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania objętego cz. I niniejszego postępowania - „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania swoich obowiązków zgodnie z artykułem 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) oraz przejęcia czynności przygotowywania i realizacji inwestycji, w tym:
a) uczestnictwo w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy,
b) zapoznanie się z dokumentacją projektową (PFU), umową z Wykonawcą zadania: Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno, terenem budowy - przed wejściem Wykonawcy na teren budowy,
c) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli nad realizowaniem zadania: Przebudowa i modernizacja drogi gminnej w miejscowości Brzeżno, w formule zaprojektuj i wybuduj oraz zgodności jego realizacji z PFU, SWZ oraz obowiązującymi normami i przepisami,
d) współpraca z Zamawiającym, Projektantem i Wykonawcą robot budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
e) nadzór nad prowadzonymi pracami projektowymi, czy są zgodne z wytycznymi Zamawiającego, dokumentacją PFU, SWZ oraz przepisami,
f) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji,
g) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych (m. in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) oraz sprawdzania obmiarów wykonanych robót i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,
h) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym przedkładanych przez Wykonawcę faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami (częściowymi, robót zanikających i ulegających zakryciu, końcowym) oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,
i) sprawdzanie jakości wykonanych robót i materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
j) dokonywanie odbiorów robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami budowlanymi ponadto udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,
k) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, przeglądach w okresie rękojmi oraz spotkaniach na okoliczność ujawnienia się usterek i wad,
l) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych jak również sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,
m) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń,
n) potwierdzanie swoim podpisem na zgłoszeniu prze Wykonawcę gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych,
o) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót ulegających zakryciu) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, i na każde wezwanie Zamawiającego,
p) nadzór przestrzegania przez Wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ, nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych,
q) nadzór nad zabezpieczeniem stanu robót oraz placu budowy na okres przerwy w realizacji procesu budowlanego, w stopniu uniemożliwiającym zaistnienie zdarzeń, w wyniku których wystąpią sytuacje odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego,
r) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,
s) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania, aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, a także żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych,
t) Inspektorowie Nadzoru zobowiązują się do wykonania nadzoru inwestorskiego będąc co najmniej raz w tygodniu w trakcie realizacji inwestycji na placu budowy lub w razie potrzeb na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 21933,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916620,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 916620,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOR-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387923621

7.3.3) Ulica: Biskupnica 43

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 916620,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34071,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34071,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa i Nadzory EBE Edyta Dombrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320441630

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34071,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.