eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Kościelny › Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym



Ogłoszenie z dnia 2024-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896262061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiec_koscielny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39766cfb-ae6b-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego i biurowego (dalej sprzęt) do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym, na warunkach i w sposób określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik Nr 3 do SWZ oraz o minimalnych parametrach i funkcjonalnościach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ. Adres placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.
2. Przedmiotem zamówienia jest również udzielenie gwarancji na oferowany sprzęt oraz montaż sprzętu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.
3. Montaż odbędzie się w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni odpowiednie materiały montażowe oraz będzie dysponował odpowiednimi narzędziami niezbędnymi do wykonania montażu.
4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie: SWZ wraz z załącznikami, pytań i odpowiedzi udzielonych w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23.
6. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:
30200000-1 – Urządzenia komputerowe
30213100-6 – Komputery przenośne
30231320-6 – Monitory dotykowe
30232130-4 – Kolorowe drukarki atramentowe
38652100-1 – Projektory
48700000-5 – Pakiety oprogramowania użytkowego
32342412-3 – Głośniki
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do jednej lokalizacji tj. do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym. Zakupiony sprzęt będzie stanowić wyposażenie sal przedszkolnych w ww. obiekcie. Brak podziału na części nie wpływa na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. Podział zamówienia na mniejsze części mógłby spowodować sytuację, w której ze względu na niewielki wolumen zamówienia wykonawcy nie byliby zainteresowani złożeniem oferty i realizacją niewielkiej części zamówienia. Na rynku znajduje się wiele podmiotów, których głównym spektrum działalności jest dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego. Ponadto niniejsze zamówienie jest częścią głównego zamówienia polegającego na dostawie różnego rodzaju wyposażenia do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23, które udzielane jest w częściach w odrębnych postępowaniach.
8. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający opisał warunki równoważności poszczególnego sprzętu (w szczególności oprogramowania, które ma być zainstalowane na ww. sprzęcie) w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe

38652100-1 - Projektory

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

32342412-3 - Głośniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71716,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93672,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71716,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009

7.3.3) Ulica: Migdałowa 60

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-612

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71716,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.