Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00164401/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00175734/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f77b737-d67d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076579/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej , obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164401/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/PO.D-3.2421.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy Prosave.pl (ul. Polna 127, 87-100 Toruń) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. W tomie III SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia zawarta została następująca informacja „Zamawiający informuje, że do oferty należy dołączyć kartę produktu tj. opis wraz z fotografią produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Karta produktu powinna zawierać informację potwierdzającą walory techniczno-użytkowe odzieży, a w tym.in. przepuszczalność powietrza, ścieralność odblasku, rozdarcia, przetarcia, kurczliwość, odbarwienie, gęstość tkaniny oraz informację czy dany produkt spełnia wymagania norm wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia”. Z ofertą Wykonawcy Prosave.pl nie zostały złożone wyżej wymienione dokumenty. Brak kart produktu powoduje, że niemożliwe jest określenie, czy oferowane produkty spełniają minimalne wymogi określone przez Zamawiającego.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy PW Krystian Sp. z o.o. (ul. Staszica 9A, 26-400 Przysucha) jest ofertą z najniższa ceną wynoszącą 379 254,58 zł. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 292.371,00 zł. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków i nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty. W związku z powyższym postępowanie ulega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379254,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379254,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Doposażenie Miasta Łaskarzew w sprzęt ratowniczy i techniczny w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Sukcesywne dostawy obuwia technicznego, medycznego i operacyjnego dla personelu NIKARD
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





