Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530285/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Gminny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Błoniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 182 31 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przychodniablonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przychodniablonie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb6333e-9297-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb6333e-9297-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00264090/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSPZOZ.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU, I PIĘTRA ORAZ KLATKI SCHODOWEJ W
BUDYNKU SGPZOZ W BŁONIU”
Niniejsze zadanie polega w szczególności na:
- pracach związanych z remontem przedmiotowych przestrzeni, uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami
ruchowymi jak i wzrokowymi
- montażu instalacji klimatyzacji
- przebudowie instalacji elektrycznej
- montażu instalacji monitoringu wizyjnego
- wyposażeniu w meble
W ramach niniejszego zadania nie przewiduje się rozbudowy ani przebudowy obiektu kubaturowego.Zakres robót
budowlanych stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje m. in. następujące grupy robót:
- demontaż drzwi
- demontaż parapetów
- demontaż grzejników
- montaż suchych zabudów: ścianek, sufitów i obudów
- osadzenie nowych drzwi
- wykonanie nowych posadzek z mikrocementu oraz z płytek gresowych
- roboty wykończeniowe: licowanie ścian, malowanie pomieszczeń,
- montaż okładzin ściennych
- demontaż balustrad i poręczy renowacja i montaż
- demontaż starych i montaż nowych urządzeń instalacji sanitarnych
- demontaż starych i montaż nowych instalacji elektrycznych
- dostawa wyposażenia – meble
Podstawowe parametry budynku SGPZOZ w Błoniu na terenie którego będą przeprowadzane prace budowlane :
• powierzchnię parteru = 27,77m2
• powierzchnię I piętra = 321,94m2
• powierzchnię II piętra = 12,18m2
• kubaturę wewnętrzną parteru – 98,68m3
• kubaturę I piętra – 963,86m3
• kubaturę II piętra – 63,63m3
• wysokość pomieszczeń parteru h=2600-3000mm
• wysokość pomieszczeń I piętra h=3000mm
• wysokość pomieszczeń II piętra h=3580mm
Prace podzielono na 3 podstawowe etapy oraz 2 zadania do zrealizowania odnośnie remontu obiektu*:
1. klatki schodowej,
2. korytarzy poziomu +1,
3. pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
oraz w tym dodatkowe zadania polegające na :
- montażu klimatyzacji
- wykonania systemu sterowania oświetleniem (DALI)
* Zamawiający zastrzega sobie , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Warunków Zamówienia ( SWZ )
możliwość rezygnacji z niektórych zadań do wysokości i w ramach posiadanych środków finansowych na niniejsze zadanie.
Jednocześnie określa się minimalny poziom realizacji zadania, który stanowi wykonanie minimum
2 etapów oraz jednego zadania tj.:
- remontu korytarzy poziomu +1
- remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
oraz
- montażu klimatyzacji
( po rozstrzygnięciu postępowania zamawiający przypisze właściwe etapy/zadania w umowie)
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składa się
dokumentacja o której mowa w SWZ .
Na dokumentację składają się w szczególności:
- Projekt aranżacji wnętrz części pomieszczeń parteru, I piętra oraz klatki schodowej w budynku SGPZOZ w Błoniu
obejmujący wszystkie etapy i zadania
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB ),
- Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480295 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2862664,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2480295 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDMIX L. KRAWCZYK, E. SZKLARCZYK SP.J. PROFESJONALNE BUDOWNICTWO MEDYCZNE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015238282
7.3.3) Ulica: PIASKOWA 6
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
INSTALACJA KLIMATYZACJI, WYKONANIE POSADZEK Z MIKROCEMENTU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914495,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.