eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Wynajem samochodów ciężarowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem samochodów ciężarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 76

1.5.2.) Miejscowość: Świętochłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-608

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpuk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpuk.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpuk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem samochodów ciężarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de8c44b-c973-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPUK/DN/ZP/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą wg potrzeb Zamawiającego:
a) samochód samowyładowczy o ładowności min. 12 t wyposażony w HDS – szacunkowa ilość 100 godzin,
b) samochód ciężarowy typu bramowiec do transportu kontenerów KG-3, KG-5, KP-7 – szacunkowa ilość 50 godzin,
c) samochód samowyładowczy o ładowności min. 18 t – szacunkowa ilość 250 godzin,
d) samochód samowyładowczy o ładowności min. 24 t. ( nie dopuszcza się zestawu – ciągnik wraz z naczepą z uwagi na konieczność poruszania się w trudnych warunkach np. wjazd do wykopu) – szacunkowa ilość 850 godzin
2. Samochody wykorzystywane będą m.in. przy robotach drogowych, wyburzeniowych.
3. Wykonawca wynajmie Zamawiającemu samochód/y na podstawie zamówienia otrzymanego e-mailem, w którym Zamawiający dokładnie określi ilość samochodów, czas i miejsce realizacji zamówienia.
4. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu wynajem jednocześnie (tj. w tym samym czasie i terminie) minimum:
- dwóch samochodów samowyładowczych czteroosiowych o ładowności min. 18t,
- trzech samochód samowyładowczych pięcioosiowych o ładowności min. 24 t
5. Czas wynajmu będzie liczony od momentu przybycia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, do czasu zakończenia prac u Zamawiającego. Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca.
6. Cena za godzinę wynajmu musi być taka sama zarówno w dni robocze, jak i w niedziele, święta oraz godziny nocne.
7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością zgodnie ze złożoną ofertą, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz warunkami Zamawiającego określonymi w zaproszeniu do składania ofert,
8. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego samochodami posiadającymi wszelkie wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa aktualne dopuszczenia, certyfikaty, itp. wymagane do jego używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, te same kryteria odnoszą się do pracowników/kierowców tych samochodów skierowanych przez Wykonawcę, którzy muszą posiadać aktualne wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia, pozwolenia, licencję, badania itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213697,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213697,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908

7.3.3) Ulica: Zgrzebnioka 4/9

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-705

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213697,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.