eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310513314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Kączkowskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole3.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bajkoweprzedszkole.wixisite.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1458751-c0f9-4816-8e89-cbe3c22b0e70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działanie 10.1 Rynek pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki - Projekt pn.: ,,Podniesienie jakości edukacji w przedszkolach na terenie Gminy Miejskiej Turek”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPTu3/22/221/2214/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie zajęć z robotyki
Zajęcia grupowe, warsztatowe przeznaczone dla 2 grup przedszkolnych. Każda grupa przedszkolna liczy ok. 20 dzieci. Częstotliwość zajęć min. 1 godzina tygodniowo dla każdej z grup. Łącznie do realizacji 80 godzin zajęć. Zajęcia zaplanowano do realizacji:
• w roku 2025 - od daty zawarcia umowy do czerwca i od września do grudnia
• w roku 2026 - od stycznia do czerwca i od września do grudnia
Zajęcia muszą odbywać się po bezpłatnym 5 godzinnym czasie nauczania obowiązującym w przedszkolu. Zajęcia będą dla dzieci zajęciami dodatkowymi.
Osoba prowadząca zajęcia z robotyki musi posiadać przygotowanie pedagogiczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Część 1 oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

4.5.5.) Wartość części: 27680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wyjazdowych zajęć warsztatowych „Poznajemy lokalne zwyczaje i sztukę ludową regionu”:
Zajęcia wyjazdowe organizowane w miejscu związanym z lokalną sztuką, kulturą i zwyczajami w obrębie do 50 km od siedziby Przedszkola Samorządowego nr 3. Zajęcia organizowane w formie warsztatowej z możliwością wykonania przez dzieci prac artystycznych / kulinarnych itp. związanych z lokalną sztuką i zwyczajami regionu, w grupach lub indywidualnie.
Warsztaty wyjazdowe muszą odbywać się po bezpłatnym 5 godzinnym czasie nauczania obowiązującym w przedszkolu. Warsztaty będą dla dzieci zajęciami dodatkowymi. Czas trwania zajęć wyjazdowych: ok. 3-5 godzin.
Zajęcia wyjazdowe zaplanowano do realizacji:
• w roku 2025 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego) – 3 wyjazdy
• w roku 2026 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego) – 3 wyjazdy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zaplanowanej ilości wyjazdów w danym roku poprzez przesunięcie wyjazdu lub wyjazdów pomiędzy ustalonymi latami.
Łącznie zaplanowano organizację 6 wyjazdowych zajęć wyjazdowych dla grup liczących min. 25 dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część 2 oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 24144,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny oferty złożonej w zakresie Części 1 zamówienia (Organizacja i przeprowadzenie zajęć z robotyki) w wysokości 65 120,00 PLN, przewyższa kwotę 24 000,00 PLN, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny oferty złożonej w zakresie Części 2 zamówienia (Organizacja wyjazdowych zajęć warsztatowych „Poznajemy lokalne zwyczaje i sztukę ludową regionu) w wysokości 65 970,00 PLN, przewyższa kwotę 24 000,00 PLN, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tek części przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.