eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f65b1b5-c8af-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061400/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146949

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6583491,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków oraz remont dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1) Część 1: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1828T (0788T) Jurkowice – Witowice w miejscowości Witowice od km 0+434 do km 1+429.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - na poszerzeniach i rozjazdach,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) KR 3,
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym wykonywane mechanicznie gr. 8,
b) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym:
 oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe, przejście dla pieszych ciągłe malowane mechanicznie,
 pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
c) odwodnienie, w tym:
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm,
 ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm,
d) zatoka autobusowa, w tym:
 koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników,
 warstwy odcinające z piaskowca zagęszczane mechanicznie o grubości 15 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca),
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
 obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
 chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie betonowej oraz podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
 bariery ochronne stalowe U-12a koloru żółtego,
e) kanał technologiczny, w tym:
 wykopy liniowe wykonane ręcznie o głębokości do 1,0 m w gruncie kat. IV,
 ułożenie kanału technologicznego na podsypce z kruszywa z rur osłonowych fi 125 pod poboczem,
 zasypanie wykopów podłużnych i z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami - kat. gruntu I-II,
 montaż 12 szt. studzienek telekomunikacyjnych kompletnych,
f) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.1 do SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik DXF),
2) aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1242130,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków oraz remont dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1) Część 2: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1814T (0035T) Brzeziny – Szydłów – Kotuszów w miejscowości Szydłów, ul. Brzezińska od km 2+570 do km 3+565. Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) poszerzenie jezdni, w tym:
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca),
b) nawierzchnia, w tym:
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm,
c) roboty wykończeniowe, w tym:
 plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm,
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym gr. minimalna 8cm/m2,
d) odwodnienie, w tym:
 rozebranie korytek betonowych,
 ułożenie przy krawędzi jezdni korytek betonowych gr. 15 cm na ławie z betonu,
e) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym:
 rozebranie barier drogowych stalowych,
 bariery ochronne stalowe jednostronne SP-04/2,
 wykonanie nowych barieroporęczy na obiekcie mostowym wraz z remontem belek podporęczowych,
 oznakowanie poziome jezdni w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej – linie krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
 pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
f) kanał technologiczny, w tym:
 wykopy liniowe wykonane ręcznie o głębokości do 1,0 m w gruncie kat. IV,
 ułożenie kanału technologicznego na podsypce z kruszywa z rur osłonowych fi 125 pod poboczem,
 zasypanie wykopów podłużnych i z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami - kat. gruntu I-II,
 montaż 11 szt. studzienek telekomunikacyjnych kompletnych,
g) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.2 do SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich
zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik DXF),
2) aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 927779,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków oraz remont dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1) Część 3: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1845T (0822T) Ruszcza – Słupiec w miejscowości Budziska od km 2+015 do km 3+010.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - na poszerzeniach i rozjazdach,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) KR 3,
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym wykonywane mechanicznie gr. 8 cm,
b) oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym:
 oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe, przejście dla pieszych ciągłe malowane mechanicznie,
 pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
 bariery ochronne stalowe jednostronne SP-04/2,
c) odwodnienie, w tym:
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm,
 ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm,
d) kanał technologiczny, w tym:
 wykopy liniowe wykonane ręcznie o głębokości do 1,0 m w gruncie kat. IV,
 ułożenie kanału technologicznego na podsypce z kruszywa z rur osłonowych fi 125 pod poboczem,
 zasypanie wykopów podłużnych z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami - kat. gruntu I-II,
 montaż 11 szt. studzienek telekomunikacyjnych kompletnych,
e) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.3 do SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik DXF),
2) aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1154677,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków oraz remont dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1) Część 4: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1827T (0786T) Jurkowice – Wiśniówka w miejscowości Czajków Południowy, Wola Wiśniowska, Czajków Północny od km 8+794 do km 10+481.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) remont chodnika, w tym:
 ręczne rozebranie e nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo piaskowej,
 rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
 rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
 koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
 regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych wraz z oczyszczeniem przykanalików,
 obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
 krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm na chodniku,
b) odwodnienie, w tym:
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
 umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi na betonie z uzupełniniem wolnych przestrzeni zaprawą cementową,
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm,
 ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm,
c) nawierzchnia, w tym:
 rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (frezowanie),
 koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników,
 warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
 podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 6 cm,
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 ułożenie siatki zbrojeniowej stalowej na nawierzchni mocowanej za pomocą półpłynnej mieszanki mineralno-emulsyjnej,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) KR 3,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) KR 3,
 plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonywane mechanicznie z kruszywa 0- 32mm gr. min. 8 cm,
d) oznakowanie, w tym:
 oznakowanie poziome jezdni w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
 pionowe znaki drogowe: znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
 remont progu zwalniającego z kostki wraz z i rozbiórką oraz ponownym odtworzeniem poprzez ułożenie nowej kostki na ławie betonowej gr. 25 cm beton C-20/25,
e) roboty remontowe na moście, w tym:
 barieroporęcze na moście – wymiana,
 remont chodnika na moście wykonany z elastycznej powłoki żywicznej z piskiem kwarcytowym wraz z gruntowaniem i uzupełnieniem ubytków w nawierzchni w chodnika,
 remont dylatacji na moście 2 szt. pod jezdnią 6 szt. w chodniku,
f) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.4 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.4 do SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik DXF),
2) aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 2962844,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trzech odcinków oraz remont dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
1) Część 5: Remont odcinka drogi powiatowej nr 1840T (0817T) Tursko Wielkie – Tursko Małe Kolonia w miejscowości Tursko Małe Kolonia od km 2+133 do km 2+753.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
a) nawierzchnia, w tym:
 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne,
 nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonywane mechanicznie z kruszywa 0 - 32 mm gr. 7 cm,
b) odwodnienie, w tym:
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi (renowacja rowu),
 wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. 15 cm (uzupełnienie zjazdów),
 przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm,
 przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm,
c) oznakowanie, w tym:
 oznakowanie poziome jezdni w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie,
 pionowe znaki drogowe
 znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne,
d) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 8.5 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 10 do SWZ oraz rysunki i przekroje stanowiące - Załącznik nr 9.5 do SWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia dla wszystkich zadań obejmuje również:
1) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą (wersja papierowa oraz elektroniczna – pik DXF),
2) aktualizację ewidencji drogi w wersji elektronicznej kompatybilnej z elektronicznym systemem posiadanym przez Zamawiającego,
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, wykonawca winien posortować i następnie w obecności i z udziałem Inspektora nadzoru zakwalifikować, jako materiały nadające się do ponownego wykorzystania. Materiały z rozbiórek, tj. przeznaczone do ponownego wykorzystania stanowią własność Zamawiającego. Należy je załadować, przewieźć na Obwód Drogowy w Staszowie i składować w miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
6. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną, technologią, właściwymi normami budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 296060,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470683,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2104788,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470683,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX - INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240

7.3.3) Ulica: Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470683,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa oraz remont dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2023” w zakresie Części 2: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1814T (0035T) Brzeziny – Szydłów – Kotuszów w miejscowości Szydłów, ul. Brzezińska od km 2+570 do km 3+565” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.04.2023 r. do godziny 9:00 wpłynęło osiem ofert. Zamawiający przed upływem terminu otwarcia ofert poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, że na sfinansowanie zamówienia w części drugiej zamierza przeznaczyć kwotę 1 141 168,79 zł. Cena najkorzystniejszej oferty w przedmiotowej części postępowania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 25.04.2023 r. unieważnienia postępowanie w zakresie Części 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1247263,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2047489,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1247263,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.3) Ulica: Długa 60

7.3.4) Miejscowość: Kłoda

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1247263,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3577091,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5459755,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3577091,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROGOMEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840201424

7.3.3) Ulica: Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remont chodnika, odwodnienie, koryta gł. 30 cm, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych, ułożenie siatki z włókien szklanych o wytrzymałości 120/120kN/m, plantowanie i uzupełnienie poboczy, oznakowanie, roboty remontowe na moście, obsługa sprzętu do układania nawierzchni bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3577091,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339945,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557962,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339945,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339945,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.