eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa ul.Malinowskiego do skrzyżowania z ul.Bronisława Czecha wraz z infrastrutkturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul.Malinowskiego do skrzyżowania z ul.Bronisława Czecha
wraz z infrastrutkturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul.Malinowskiego do skrzyżowania z ul.Bronisława Czecha
wraz z infrastrutkturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef79614-a5c7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088902/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi i robót budowlanych pn.: „Budowa ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą” – środki finansowe w ramach projektu (Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg).3.2Inwestycję należy wykonać w oparciu o dwie dokumentacje projektowe:1) Dokumentacja zgłoszeniowa na przebudowę ul. Czecha w Świdniku w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem,2) Dokumentacja projektowa budowy ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
3.3W ramach dokumentacji nr 1 tj. „Dokumentacji zgłoszeniowej na przebudowę ul. Czecha w Świdniku w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem” należy wykonać:1)roboty ziemne,2)wykonanie konstrukcji chodnika i zjazdu,3)regulacja wysokościowa urządzeń obcych,4)wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych,5)przestawić istniejące znaki za planowany chodnik,6)opracowanie i wykonanie zmiany stałej organizacji ruchu uwzględniającej dodatkowe przejście na ul. Czecha w miejscu projektowanego doświetlenia,7)roboty wykończeniowe.3.4W ramach dokumentacji nr 2 tj. „dokumentacji projektowej budowy ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą” należy wykonać:1)drogę, której budowa polega na wykonaniu warstw podbudowy, a następnie warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm. Nawierzchnię chodników będzie stanowić kostka brukowa betonowa o gr. 6 cm. Dodatkowo należy wykonać nawierzchnie zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm. Istniejącą nawierzchnię z kostki brukowej betonowej należy wyregulować wysokościowo dostosowując do projektowanych konstrukcji.2)obramowanie jezdni z krawężnika 15x30 cm oraz krawężnika „zaniżonego" 15x30 cm na zjazdach oraz w pobliżu przejścia dla pieszych. Projektuje się drogę o szerokości 6,00 m, z pasami ruchu szerokości 3,00 m oraz obustronnym chodnikiem o szerokości 2,00 m zaoporowanym przez obrzeże 6x20 cm. Obramowanie zjazdów stanowi obrzeże 8x30 cm.
3) budowę studni betonowych DN 1200 mm z elementów prefabrykowanych, podłączenie 4 wpustów ulicznych żeliwnych kl. D400 na studzience ściekowej osadnikowej z kręgów betonowych DN 500 mm. Część sanitarna obejmuje także przebudowę istniejącego podłączenia wpustu ulicznego na odcinku W5-Sl na odcinku 5.70mb z zachowaniem średnicy i spadku. Przewody łączące wpusty ze studzienkami a także połączenia studzienek wykonane z rur PP 0 ściankach, strukturalnych SN12. Zaprojektowaną instalacja kanalizacji deszczowej podłączono do istniejącej studni SI na kanale deszczowym ul. Bolesława Malinowskiego.
4) budowę oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego oraz usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej PGE Dystrybucja S.A. oraz sieci telekomunikacyjnej NETIA S.A.5)budowę oświetlenia ulicznego polegającą na ustawieniu dwóch słupów oraz łącznie 3 opraw oświetleniowych zasilanych z istniejącego obwodu oświetleniowego zlokalizowanego w rejonie ul. Malinowskiego.6)budowę kanału technologicznego obejmującą budowę kanału przepustowego typu KTp o profilu 2xR0160; 3xHDPE40; 1xWMR. Do budowy kanału należy wykorzystywać rury osłonowe oraz prefabrykowane betonowe studnie kablowe. Na trasie kanalizacji zostanie odpowiednia ilość studni kablowych na każdym załamaniu trasy.7)usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej PGE Dystrybucja S.A obejmującą przełożenie w nowe lokalizacje oraz wykonanie nowych odcinków linii kablowych po bezkolizyjnych trasach.8)usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnej NETIA S.A. obejmującą przełożenie. w nowe lokalizacje oraz wykonanie nowych odcinków linii kablowych po bezkolizyjnych trasach wraz z wykonaniem nowych studni.9)wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu,10)prace związane z uporządkowaniem terenów zieleni.
3.5„Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych” dotyczące „Dokumentacji projektowa budowy ul. Malinowskiego do skrzyżowania z ul. Bronisława Czecha wraz z infrastrukturą towarzyszącą” dotyczą także „Dokumentacji zgłoszeniowej na przebudowę ul. Czecha w Świdniku w zakresie budowy chodnika wraz z oświetleniem”.
3.6Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie przez właściwy organ czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.3.7Przejścia dla pieszych należy wykonać zgodnie z „Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3 i 4 tj. WR-D-41-3 i WR-D-41-4”
3.8W ramach wszystkich dokumentacji należy wykonać geodezyjne pomiary powykonawcze, w ramach których Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do następujących czynności:1)wykonanie i dostarczenie geodezyjnych pomiarów powykonawczych (inwentaryzacji) umożliwiających zasilenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (w formacie geotiff z rozszerzeniem *.tif oraz z rozszerzeniem *.dxf otwartej do edycji, wykonana na współrzędnych geodezyjnych),2)inwentaryzacja w wersji elektronicznej powinna być wykonana w postaci obiektów powierzchniowych (dla elementów powierzchniowych), obiektów liniowych (dla uzbrojenia podziemnego), a także obiektów punktowych (studzienki, zawory, latarnie, znaki, drzewa) powinna zawierać dane dotyczące jezdni ulic, chodników, zjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych, opasek bezpieczeństwa, poboczy, uzbrojenia podziemnego, uzbrojenia nadziemnego, oznakowania pionowego, oznakowania poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, zieleni, drzew, itp.
3) inwentaryzacja powykonawcza powinna być wykonana oddzielnie dla każdej z branż.3.9Wykonawca wykona książkę drogi:1)wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r.)
2) kilometraż drogi ustalić należy z zarządcą drogi.3.10 Wykonawca przedstawi kosztorys ofertowy (w terminie do 7 dni od podpisania umowy) w oparciu o załączone przedmiary robót oraz uwzględni w nim dodatkową pozycję dotyczącą opracowania i wykonania zmiany stałej organizacji ruchu uwzględniającej dodatkowe przejście na ul. Czecha w miejscu projektowanego doświetlenia.3.11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SWZ). 3.12Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub SSTWiOR, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występującym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459737,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459737,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130207884

7.3.3) Ulica: Al.Lotników polskich 5

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459737,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.