Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140259/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski – budowa stacji CNG / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski – budowa stacji CNG / 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6152bc-2f7f-4be8-be5f-ebaef54dab65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zapewnienie przez Inspektora Nadzoru Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na czas realizacji zadania polegającego na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) - na etapie realizacji, odbioru
i rozliczenia inwestycji wskazanej w niniejszym punkcie.
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o umowę -załącznik nr 3 do SWZ oraz:
1) formularz ofertowy Inspektora Nadzoru, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
2) dokumenty – załącznik nr 2 do SWZ i umowy, tj.:
- SWZ wraz z załącznikami na wykonanie robót budowlanych CNG (projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia),
- Projekt architektoniczno-budowlany,
- Projekty techniczne (konstrukcyjny, drogowy, zjazdów, instalacji sanitarnej i gazowej, elektryczny),
- Kosztorysy nakładcze i przedmiary robót,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Nadzór Inwestorski odpowiedzialny jest za koordynację realizacji inwestycji, o której mowa w pkt 1, w tym dokonuje sprawdzenia poprawności jej realizacji zgodnie z:
1) sztuką budowlaną i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2024 poz. 725) oraz przepisami wykonawczymi;
2) przepisami i normami branżowymi,
3) zasadami najlepszej dostępnej wiedzy technicznej,
4) SWZ i jej załącznikami na wykonanie robót budowlanych, w tym dokumentacją projektową na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) – załącznik nr 2 do SWZ i umowy;
5) wytycznymi Zamawiającego.
4. W ramach realizacji przedmiotu umowy, Nadzór Inwestorski zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) sprawdzania jakości wykonanych prac, wbudowanych i zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych elementów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wadliwych wyrobów oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych
z aprobatą techniczną i deklaracją zgodności,
2) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z:
a) umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
b) dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 4),
c) przepisami i normami branżowymi,
d) zasadami najlepszej dostępnej wiedzy technicznej,
3) zatwierdzenia lub wniesienia poprawek w ciągu 2 dni roboczych (przez dni robocze rozumie się: wszystkie dni za wyjątkiem niedziel i świąt, które zgodnie z art. 151(9) § 1 k.p. są dniami wolnymi od pracy) do przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji prac, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz harmonogramu wykonania robót;
4) analizy dokumentacji, o której mowa w pkt 3 ppkt 4) w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych,
5) żądania od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, z których wynikać będzie, że roboty, technologie, instalacje, materiały, narzędzia i sprzęt odpowiadają wymogom prawa polskiego, w tym zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną,
6) zajęcia stanowiska do przedłożonej przez Wykonawcę robót budowlanych informacji o konieczności wykonania prac nieobjętych dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 4) oraz robót dodatkowych i zamiennych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego od daty otrzymania takiej informacji,
7) zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych robót dodatkowych lub zamiennych,
8) sporządzenia protokołu konieczności wykonania robót nieobjętych dokumentacją projektową na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) oraz robót dodatkowych i zamiennych w przypadku ich zaakceptowania przez Zamawiającego;
9) sprawdzenia i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych czy zamiennych, w tym wprowadzenia uwag do kosztorysów przy pomocy własnego komputera oraz przy użyciu licencjonowanego programu do kosztorysowania,
10) uczestnictwa w odbiorze wszelkich robót, w tym w odbiorze końcowym przedmiotu umowy oraz do przygotowania listy wad i usterek (w przypadku ich wystąpienia),
11) uczestnictwa w procedurach odbiorowych celem uzyskania przez Wykonawcę robót budowlanych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa, w tym stanowisk p.poż oraz pozwolenia na użytkowanie,
12) uczestnictwa w odbiorze nieprzyjętych wadliwych robót,
13) kontroli zgodności przebiegu robót z terminem określonym w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w tym harmonogramie wykonania robót,
14) zaakceptowania częściowych protokołów zdawczo-odbiorczych, oraz końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, potwierdzającego zrealizowanie przedmiotu umowy (o których mowa w umowie z Wykonawcą robót budowlanych),
15) wykonywania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego nadzoru – dotyczy zamówienia podstawowego i ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych, zgodnie z najlepszą wiedzą fachową Nadzoru Inwestorskiego oraz innych czynności wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (za nadzór nad robotami dodatkowymi i zamiennymi Inspektorowi Nadzoru i zapewnionemu przez niego Nadzorowi Inwestorskiemu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie),
16) wykonywania wszelkich działań niezbędnych do ochrony interesów Zamawiającego zagrożonych wadliwym wykonaniem prac lub użyciem wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu materiałów,
17) sprawdzenia kompletności dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych,
18) kontroli ilości i wartości wykonywanych robót, tak by Nadzór Inspektorski przedstawił Zamawiającemu informację wraz z zestawieniem wykonanych robót (zakres i wartość) o zrealizowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiednio kolejnych 20%, 20%, 20%, 20% i 20% wartości robót i dostaw objętych przedmiotem umowy oraz informację wraz z zestawieniem wykonanych robót (zakres i wartość) o zrealizowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych całości przedmiotem zamówienia,
19) kontroli prawidłowości fakturowania przez Wykonawcę robót budowlanych wykonywanych robót,
20) kontroli i nadzorowania obowiązków Wykonawcy robót budowlanych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
21) udzielenia pomocy Zmawiającemu podczas rozliczenia kosztów inwestycji,
22) sprawdzenia i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów bądź atestów dla każdej planowanej do zrealizowania dostawy materiału,
23) udziału w radach budowy organizowanych w związku z realizowaną inwestycją,
24) sprawdzenia dostarczonej przez Wykonawcę robót budowlanych w dniu odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej,
25) sprawdzenia czy podczas wykonania prac, przestrzegane są przepisy bhp i p.poż, które obowiązują na terenie Zamawiającego oraz czy przestrzegane są inne wskazania dotyczące m.in noszenia na terenie całego zakładu kamizelek odblaskowych z nazwą firmy, w których są zatrudnieni pracownicy Wykonawcy robót budowlanych oraz kasków ochraniających głowę, itp. W przypadku stwierdzenia naruszenia zasad opisanych w niniejszym punkcie, Nadzór Inwestorki uprawniony jest do wstrzymania wykonywania prac przez Wykonawcę robót budowlanych i poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SWZ, tj. umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157186,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DAR-JAR Nadzory Budowlane i Budownictwo Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DAR-JAR Nadzory Budowlane i Budownictwo Dariusz Jaros
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692251614
7.3.4) Miejscowość: Kałduny
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAR-JAR NADZORY BUDOWLANE I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DAR-JAR NADZORY BUDOWLANE I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
15 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
Termin wykonania przez Nadzór Inspektorski prac będących przedmiotem umowy ustala się w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna). Nadzór Inwestorski zostanie poinformowany przez Zamawiającego o terminie zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych;
2) zakończenie przedmiotu umowy: po wykonaniu wszystkich obowiązków zawartych w niniejszej umowie oraz po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych polegających na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową i zapleczem socjalno-administracyjnym w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) - przewidywany termin wykonania prac związanych z realizacją inwestycji to 15 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawy materiałów do utrzymania czystości
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Dostosowanie pomieszczeń szpitalnych (z przeznaczeniem na poradnie oraz Oddział Chemioterapii Jednego Dnia) ..."
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi
- Dostawa posiłków profilaktycznych dla pracowników "EKO-REGION" sp. z o. o. / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z systemem kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rychwał - zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Pawilonu III ...
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego dla zadania Aktywizacja terenów dawnej jednostki wojskowej przy ul. Biskupiej - Regionalny klaster usług społecznych i zdrowotnych w Chełmnie - etap I
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- Usługa zarządzania inwestorskiego (nadzoru inwestorskiego) nad realizacją robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.: "Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO (...) "
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.