Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206745/01 - Wynik z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski – budowa stacji CNG / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski – budowa stacji CNG / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6152bc-2f7f-4be8-be5f-ebaef54dab65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.eko-region.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zapewnienie przez Inspektora Nadzoru Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na czas realizacji zadania polegającego na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) - na etapie realizacji, odbioru
i rozliczenia inwestycji wskazanej w niniejszym punkcie.
2. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o umowę -załącznik nr 3 do SWZ oraz:
1) formularz ofertowy Inspektora Nadzoru, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
2) dokumenty – załącznik nr 2 do SWZ i umowy, tj.:
- SWZ wraz z załącznikami na wykonanie robót budowlanych CNG (projekt umowy oraz opis przedmiotu zamówienia),
- Projekt architektoniczno-budowlany,
- Projekty techniczne (konstrukcyjny, drogowy, zjazdów, instalacji sanitarnej i gazowej, elektryczny),
- Kosztorysy nakładcze i przedmiary robót,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Nadzór Inwestorski odpowiedzialny jest za koordynację realizacji inwestycji, o której mowa w pkt 1, w tym dokonuje sprawdzenia poprawności jej realizacji zgodnie z:
1) sztuką budowlaną i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2024 poz. 725) oraz przepisami wykonawczymi;
2) przepisami i normami branżowymi,
3) zasadami najlepszej dostępnej wiedzy technicznej,
4) SWZ i jej załącznikami na wykonanie robót budowlanych, w tym dokumentacją projektową na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) – załącznik nr 2 do SWZ i umowy;
5) wytycznymi Zamawiającego.
4. W ramach realizacji przedmiotu umowy, Nadzór Inwestorski zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do:
1) sprawdzania jakości wykonanych prac, wbudowanych i zastosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych elementów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wadliwych wyrobów oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych
z aprobatą techniczną i deklaracją zgodności,
2) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z:
a) umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
b) dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 4),
c) przepisami i normami branżowymi,
d) zasadami najlepszej dostępnej wiedzy technicznej,
3) zatwierdzenia lub wniesienia poprawek w ciągu 2 dni roboczych (przez dni robocze rozumie się: wszystkie dni za wyjątkiem niedziel i świąt, które zgodnie z art. 151(9) § 1 k.p. są dniami wolnymi od pracy) do przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji prac, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz harmonogramu wykonania robót;
4) analizy dokumentacji, o której mowa w pkt 3 ppkt 4) w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych,
5) żądania od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, z których wynikać będzie, że roboty, technologie, instalacje, materiały, narzędzia i sprzęt odpowiadają wymogom prawa polskiego, w tym zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną,
6) zajęcia stanowiska do przedłożonej przez Wykonawcę robót budowlanych informacji o konieczności wykonania prac nieobjętych dokumentacją, o której mowa w pkt 3 ppkt 4) oraz robót dodatkowych i zamiennych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego od daty otrzymania takiej informacji,
7) zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych robót dodatkowych lub zamiennych,
8) sporządzenia protokołu konieczności wykonania robót nieobjętych dokumentacją projektową na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) oraz robót dodatkowych i zamiennych w przypadku ich zaakceptowania przez Zamawiającego;
9) sprawdzenia i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych czy zamiennych, w tym wprowadzenia uwag do kosztorysów przy pomocy własnego komputera oraz przy użyciu licencjonowanego programu do kosztorysowania,
10) uczestnictwa w odbiorze wszelkich robót, w tym w odbiorze końcowym przedmiotu umowy oraz do przygotowania listy wad i usterek (w przypadku ich wystąpienia),
11) uczestnictwa w procedurach odbiorowych celem uzyskania przez Wykonawcę robót budowlanych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa, w tym stanowisk p.poż oraz pozwolenia na użytkowanie,
12) uczestnictwa w odbiorze nieprzyjętych wadliwych robót,
13) kontroli zgodności przebiegu robót z terminem określonym w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w tym harmonogramie wykonania robót,
14) zaakceptowania częściowych protokołów zdawczo-odbiorczych, oraz końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, potwierdzającego zrealizowanie przedmiotu umowy (o których mowa w umowie z Wykonawcą robót budowlanych),
15) wykonywania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego nadzoru – dotyczy zamówienia podstawowego i ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych, zgodnie z najlepszą wiedzą fachową Nadzoru Inwestorskiego oraz innych czynności wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (za nadzór nad robotami dodatkowymi i zamiennymi Inspektorowi Nadzoru i zapewnionemu przez niego Nadzorowi Inwestorskiemu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie),
16) wykonywania wszelkich działań niezbędnych do ochrony interesów Zamawiającego zagrożonych wadliwym wykonaniem prac lub użyciem wadliwych lub niedopuszczonych do obrotu materiałów,
17) sprawdzenia kompletności dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych,
18) kontroli ilości i wartości wykonywanych robót, tak by Nadzór Inspektorski przedstawił Zamawiającemu informację wraz z zestawieniem wykonanych robót (zakres i wartość) o zrealizowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych odpowiednio kolejnych 20%, 20%, 20%, 20% i 20% wartości robót i dostaw objętych przedmiotem umowy oraz informację wraz z zestawieniem wykonanych robót (zakres i wartość) o zrealizowaniu przez Wykonawcę robót budowlanych całości przedmiotem zamówienia,
19) kontroli prawidłowości fakturowania przez Wykonawcę robót budowlanych wykonywanych robót,
20) kontroli i nadzorowania obowiązków Wykonawcy robót budowlanych wynikających z umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
21) udzielenia pomocy Zmawiającemu podczas rozliczenia kosztów inwestycji,
22) sprawdzenia i weryfikacji przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów bądź atestów dla każdej planowanej do zrealizowania dostawy materiału,
23) udziału w radach budowy organizowanych w związku z realizowaną inwestycją,
24) sprawdzenia dostarczonej przez Wykonawcę robót budowlanych w dniu odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej,
25) sprawdzenia czy podczas wykonania prac, przestrzegane są przepisy bhp i p.poż, które obowiązują na terenie Zamawiającego oraz czy przestrzegane są inne wskazania dotyczące m.in noszenia na terenie całego zakładu kamizelek odblaskowych z nazwą firmy, w których są zatrudnieni pracownicy Wykonawcy robót budowlanych oraz kasków ochraniających głowę, itp. W przypadku stwierdzenia naruszenia zasad opisanych w niniejszym punkcie, Nadzór Inwestorki uprawniony jest do wstrzymania wykonywania prac przez Wykonawcę robót budowlanych i poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SWZ, tj. umowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryteria oceny ofert: Kryterium: cena – maksymalnie 100,00 pkt
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:
Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa / Cena badanej oferty x 100
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść 100 punktów (cena)
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności techniczne lub zawodowe.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę potwierdzającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla budowy zakładu przemysłowego czy obiektów przemysłowych w zakładzie przemysłowym, w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz drogowej bez ograniczeń, poświadczonej pozytywną referencją inwestora, podpisanym protokołem zdawczo – odbiorczym (końcowym) lub innymi dokumentami na wykonanie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kserokopię uprawnień właściwych dla każdej ww. specjalności oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jako potwierdzenie posiadania przez osoby stosownych uprawnień, które brały udział w realizacji usługi wymaganej przez Zamawiającego.
Uwaga:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnych za nadzór nad robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz drogowej bez ograniczeń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (podając nazwę uprawnień zgodnie z aktem/dokumentem je przyznającym, nr uprawnień i datę ich wydania), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwaga:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale X SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale X SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Warunkiem zawarcia umowy na zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego jest zawarcie umowy przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych na realizację zadania polegającego na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna).2. Termin realizacji umowy:
Termin wykonania przez Nadzór Inspektorski prac będących przedmiotem umowy ustala się w sposób następujący:
1) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych na budowę na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno-administracyjnym oraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna). Nadzór Inwestorski zostanie poinformowany przez Zamawiającego o terminie zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych;
2) zakończenie przedmiotu umowy: po wykonaniu wszystkich obowiązków zawartych w niniejszej umowie oraz po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych polegających na budowie na dz. o nr ewid. 25/19, 229/7, obręb 2 m. Bełchatów, stacji tankowania CNG wraz z bazą transportową i zapleczem socjalno-administracyjnym w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna) - przewidywany termin wykonania prac związanych z realizacją inwestycji to 15 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
3. Wizja lokalna.
1). Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
2). Wizja ma służyć sprawdzeniu miejsca i warunków wykonania przedmiotu zamówienia.
3). Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 13.03.2025 r. o godzinie 10:00 w Bełchatowie przy ul. Kwiatkowskiego (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej przy zjeździe na działkę 25/19 od strony zjazdu z ul. Czaplinieckiej).
4). Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji pisemnie na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
5). Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i Zamawiającego.
Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
6). Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej.
7). Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy PZP.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Przed podpisaniem umowy Inspektor Nadzoru wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wynagrodzenia całkowitego brutto.
5. Podstawy wykluczenia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa wraz z montażem poczty pneumatycznej oraz urządzenia do automatycznej rejestracji i sortowania probówek w ramach realizacji zadania pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług ... "
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji - II przetarg
- Budowa chodników w osiedlach mieszkaniowych na terenie Miasta Bełchatowa (Część I, Część II) - Część I - Budowa chodnika w ul. Żytniej - Część II - Budowa chodnika w ul. Zbożowej
- Rozbudowa i przebudowa dróg w miejscowości Poręby (ZRID) - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4912E na odc. od msc. Grabostów do msc. Ostoja"
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących obszaru związanego z SOR, w tym podjazdu i chodnika, żelbetowej konstrukcji nośnej oraz wiaty, w ramach realizacji zadania pn. "Podniesienie jakości (....)"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowy żłobków przy ul. Krzemionki, ul. Księcia Józefa, ul. Lubockiej oraz ul. Rybitwy.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hallera 19/ ul. Wyzwolenia 7 w Ciechanowie
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4343W z drogą krajową Nr 50 w msc. Zawiszyn, gm. Jadów"
- Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.