eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDoposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pans.nysa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pans.nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pans.nysa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28fcd4ea-cbfd-48a5-a69f-968359754571

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00659446/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Myjka ultradźwiękowa.

Przedmiot zamówienia Części 1 obejmuje dostawę 2 sztuk myjek ultradźwiękowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42943200-0 - Łaźnie ultradźwiękowe

4.5.5.) Wartość części: 1087,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Meble kosmetyczne i wyposażenie.

Przedmiot zamówienia Części 2 obejmuje dostawę następujących mebli kosmetycznych i wyposażenia:
1) Fotel kosmetyczny – 9 sztuk.
2) Pomocnik/stolik kosmetyczny – 9 sztuk.
3) Taboret kosmetyczny bez oparcia – 9 sztuk.
4) Wapozon – 9 sztuk.
5) Lampa LED biurkowa – 9 sztuk.
6) Lampa – lupa – 9 sztuk.
7) Aroma dyfuzor – 3 sztuki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39113200-9 - Taborety

31521000-4 - Lampy

4.5.5.) Wartość części: 40602,10 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Urządzenie do mezoterapii mikroigłowej.

Przedmiot zamówienia Części 3 obejmuje dostawę 9 sztuk urządzeń do mezoterapii mikroigłowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3504,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Urządzenia kosmetyczne.

Przedmiot zamówienia Części 4 obejmuje dostawę następujących urządzeń kosmetycznych:
1) Urządzenie do terapii falą uderzeniową – 1 sztuka.
2) Urządzenie do presoterapii – 1 sztuka.
3) Kombajn wielofunkcyjny – 5 sztuk.
4) Urządzenie do peelingu wodorowego – 1 sztuka.
5) Urządzenie do RF monopolarnej – 1 sztuka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 152845,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Urządzenie do terapii fotodynamicznej.

Przedmiot zamówienia Części 5 obejmuje dostawę urządzenia do terapii fotodynamicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 10975,61 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Autoklaw.

Przedmiot zamówienia Części 6 obejmuje dostawę autoklawu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191110-9 - Autoklawy

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Analizator skóry.

Przedmiot zamówienia Części 7 obejmuje dostawę analizatora skóry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ – Formularz Techniczny do Części 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1279,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1279,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1603399042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1279,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48770,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48770,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1u

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48770,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający stosowanie do art. 222 ust. 4 Ustawy, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – dla Części 3 jest to kwota brutto 4311,00 zł.
W Części 3 postępowania, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę TORO Sp. z o. o., Breń 64a, 33-140 Lisia Góra.
Cena brutto najkorzystniejszej oferty wynosi 7749,00 zł i przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 3.
Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 3 – Urządzenie do mezoterapii mikroigłowej.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12992,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12992,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12992,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10098,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524800083

7.3.4) Miejscowość: Breń 64a

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 7 postępowaniu zostały złożone dwie oferty.
Oferta Wykonawcy:
1) Art of Beauty, ul. Wesoła 2a, 55-100 Trzebnica, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 266 i w związku z art. 63 ust 2 Ustawy i art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 7 pkt 29 Ustawy

2) MEDIKA Sp. z o. o., ul. Potokowa 47, 54-105 Wrocław, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania w Części 7.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.