eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY, POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI PRZY SZKOŁACH W GMINIE MICHAŁOWICE



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY, POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI PRZY SZKOŁACH W GMINIE MICHAŁOWICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY, POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZIELENI PRZY SZKOŁACH W GMINIE MICHAŁOWICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba98559-c24b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Inwestycje dotyczące łagodzenia zmian klimatu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia obejmuje inwestycje dotyczące łagodzenia zmian klimatu w ramach projektu "Działaj dla klimatu. Inicjatywy podnoszące świadomość ekologiczną w szkołach w gminach Brwinów i Michałowice w partnerstwie z Sandgerdi Elementary School z Islandii" - finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 757622,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Działania adaptacyjne i mitygacyjne o charakterze inwestycyjnym realizowane w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach
Adres: ul. Szkolna 15, 05-816 Michałowice

1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku nr 5 do SWZ, normami branżowymi, a w szczególności:
1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na:
a) wygrodzeniu i zabezpieczeniu terenu budowy,
b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy, przygotowaniu i korytowaniu terenu pod nawierzchnie i urządzenia, które wymagają powyższych prac,
c) oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, urobku z korytowania wykopów pod urządzenia i wywiezieniu, wyrównaniu terenu,
2) zakupie i montażu nowych, certyfikowanych elementów wyposażenia zgodnie z załącznikami do SWZ,
3) budowie ścieżki bosych stóp,
4) budowie nawierzchni drewnianej platformy pod drzewami,
5) budowie ażurowej podpory dla pnączy wraz z fundamentem betonowym,
6) wykonaniu nasadzeń,
7) zapewnienie obsługi geodezyjnej.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zastosowanie drewna modrzewiowego i akacjowego.
2. Roboty budowlane, poza okresem wakacyjnym, prowadzone będą w czynnych obiektach szkolnych. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektów orz w uzgodnieniu z użytkownikiem. Opis terenu: tereny szkół, płaskie, ogrodzone i częściowo zadrzewione.
3. Urządzenia zabawowe powinny:
1) odpowiadać zbliżonym wymiarom i usytuowaniu na placu jak w rysunkach załączonej dokumentacji budowlanej, tak aby zachować zbliżone strefy bezpieczne i zmieścić się w granicach opracowań projektów zagospodarowania terenu - dla każdej ze szkół,
2) być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać aktualne stosowne certyfikaty, atesty dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177, PN–EN 1176 lub równoważne. W przypadku braku możliwości dostarczenia certyfikatów zgodności z PN-EN 1176 i PN-EN 1177 dopuszcza się przedstawienie deklaracji zgodności wystawionych przez producenta.
4. Przedmiot umowy ma być wykonany zgodnie:
1) z dokumentacją budowlaną, stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio dla każdej części),
2) "Szczegółowym opisem oferowanego przedmiotu zamówienia" wraz z ich kolorystyką, stanowiącymi załącznik nr 1A do oferty.
5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia polegające na montażu małej architektury.
6. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 387915,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Działania adaptacyjne i mitygacyjne o charakterze inwestycyjnym realizowane w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie
Adres: Al. im. Marii Dąbrowskiej 12, 05-806 Komorów

1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót, zgodnie z dokumentacją zawartą w załączniku do umowy, normami branżowymi, a w szczególności:
1) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na:
a) wygrodzeniu i zabezpieczeniu terenu budowy,
b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy, przygotowaniu i korytowaniu terenu pod nawierzchnie i urządzenia, które wymagają powyższych prac,
c) oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, urobku z korytowania wykopów pod urządzenia i wywiezienie, wyrównanie terenu,
2) wykonaniu nawierzchni bezpiecznej EPDM,
3) zakupie i montażu nowych, certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz pozostałych elementów wyposażenia zgodnie z załącznikami do SWZ,
4) budowie ogrodu deszczowego,
5) budowie ścieżki bosych stóp,
6) wykonaniu nasadzeń,
7) zapewnienie obsługi geodezyjnej.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zastosowanie drewna modrzewiowego i akacjowego.
2. Roboty budowlane, poza okresem wakacyjnym, prowadzone będą w czynnych obiektach szkolnych. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektów orz w uzgodnieniu z użytkownikiem. Opis terenu: tereny szkół, płaskie, ogrodzone i częściowo zadrzewione.
3. Urządzenia zabawowe powinny:
1) odpowiadać zbliżonym wymiarom i usytuowaniu na placu jak w rysunkach załączonej dokumentacji budowlanej, tak aby zachować zbliżone strefy bezpieczne i zmieścić się w granicach opracowań projektów zagospodarowania terenu - dla każdej ze szkół,
2) być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać aktualne stosowne certyfikaty, atesty dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177, PN–EN 1176 lub równoważne. W przypadku braku możliwości dostarczenia certyfikatów zgodności z PN-EN 1176 i PN-EN 1177 dopuszcza się przedstawienie deklaracji zgodności wystawionych przez producenta.
4. Przedmiot umowy ma być wykonany zgodnie:
1) z dokumentacją budowlaną, stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio dla każdej części),
2) "Szczegółowym opisem oferowanego przedmiotu zamówienia" wraz z ich kolorystyką, stanowiącymi załącznik nr 1A do oferty.
5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia polegające na montażu małej architektury.
6. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 369707,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538729,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538729,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA-Jerzy Łebski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750809198

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 1863r. 2

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538729,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490161,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490161,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA-Jerzy Łebski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750809198

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 1863r. 2

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490161,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.