eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa hotelarska, restauracyjna oraz wynajmu pomieszczeń na potrzeby XXIII Konferencji Kryształy Molekularne 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska, restauracyjna oraz wynajmu pomieszczeń na potrzeby XXIII Konferencji Kryształy Molekularne 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZYKI MOLEKULARNEJ POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mariana Smoluchowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-179

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48618695100

1.5.8.) Numer faksu: +48618684524

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@ifmpan.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ifmpan.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89f72bfd-a4bf-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa hotelarska, restauracyjna oraz wynajmu pomieszczeń na potrzeby XXIII Konferencji Kryształy Molekularne 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f72bfd-a4bf-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00226923/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa hotelarska, restauracyjna oraz wynajmu sal szkoleniowych na potrzeby "XXIII Konferencji Kryształy Molekularne 2024"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04.2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254851,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125435,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska, restauracyjna oraz wynajmu pomieszczeń na potrzeby XXIII Konferencji Kryształy Molekularne 2024 w terminie 09-13.09.2024 r., w tym:
- noclegi – 320 osobodób (ilość łączna w ciągu 4 dób),
- przerwy kawowe – usługa realizowana dla 80 osób, w trakcie trwania konferencji realizowanych będzie 6 przerw kawowych; łącznie 480 sztuk,
- dania obiadowe – 320 sztuk (ilość łączna w ciągu 4 dób),
- kolacja – usługa realizowana dla 80 osób,
- kolacja powitalna – usługa realizowana dla 80 osób,
- kolacja grillowa – usługa realizowana dla 80 osób,
- kolacja uroczysta (bankiet) – usługa realizowana dla 80 osób.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 – zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał oceny ofert, które wpłynęły w postępowaniu, a następnie ofertom, które nie podlegają odrzuceniu przyznał punkty.
Cena oferty najwyżej ocenionej wynosi 203.264,46 PLN i znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 138.500,00 PLN). Zamawiający przeprowadził analizę w celu ustalenia, czy możliwe jest zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Porównał kwotę, którą dysponuje na realizację zamówienia
z wartością ceny, którą byłby zobowiązany uiścić Wykonawcy w związku z wyborem najkorzystniejszej oferty. Cena oferty najwyżej ocenionej stanowi 146,8% kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości dokonania przeniesień wydatków w taki sposób, aby zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o blisko 50% pierwotnie zaplanowanego budżetu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203264,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203264,46 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.