eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Budowa magistrali wodociągowej w rejonie ul. Żytniej w Serocku



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa magistrali wodociągowej w rejonie ul. Żytniej w Serocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa magistrali wodociągowej w rejonie ul. Żytniej w Serocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a28f3c40-c7d9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025858/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa magistrali wodociągowej w Serocku ul. Żytnia, Marynino, Karolino, Dębinki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318544,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Serocku w ul. Granicznej, Nasielskiej i ul. Żytniej, na terenie działek nr ewid. 1/2, 2 obr. 10, 24/19, 38, 46/1, 46/15, 46/16, 80 obr. 01 w Serocku oraz działki nr ewid. 52/6 obr. Karolino zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy RUROPROJEKT Jacek Obidziński, Ludwinowo Zegrzyńskie 57, 05 – 140 Serock, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Zamówienie realizowane jest w ramach zadania pn. Budowa magistrali wodociągowej w Serocku ul. Żytnia, Marynino, Karolino, Dębinki.
3) Zakres zamówienia został zaznaczony na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ i obejmuje jedynie część sieci wodociągowej objętej projektem budowlanym zatwierdzonym przez Starostę Legionowskiego decyzją nr 793/20 z dnia 9 czerwca 2020r.
4) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej w ul. Granicznej w Serocku, na terenie działki nr ewid. 2 obr. 10 w Serocku oraz działki nr ewid. 52/6 obr. Karolino, z rur ciśnieniowych PE Ø110x6,6 SDR 17 oraz z rur ciśnieniowych PE Ø160x9,5 SDR 17 – odcinek od węzła W-214.8 do węzła W-211, w tym 1 hydrant (W-212.1 –nadziemny);
b) budowę sieci wodociągowej w ul. Nasielskiej w Serocku, na terenie działki nr ewid. 1/2 obr. 10, 80 obr. 01, z rur ciśnieniowych PE Ø160x9,5 SDR 17 – odcinek od węzła W-214 do węzła W-228, w tym 1 hydrant (W-222.1 – nadziemny); przejście poprzeczne pod jezdnią asfaltową na odcinku od węzła W-227 do węzła W-228 wykonać bezwykopową metodą przecisku w rurze ochronnej Ø225x13,4 PE 100 SDR 17 typ 2 L=10,5m;
c) budowę sieci wodociągowej w ul. Żytniej, na terenie działek nr ewid. 24/19, 38 obr. 01 w Serocku, z rur ciśnieniowych PE Ø160x9,5 SDR 17 oraz z rur PE Ø110x6.6 SDR 17 - odcinek od węzła W-228 do węzła W–240.2 (od ul. Nasielskiej do ul. Chabrowej), w tym 3 hydranty przeciwpożarowe DN80 (W-229.1 - podziemny, W-232.1 - podziemny, W-237.1 - nadziemny);
d) budowę sieci wodociągowej na terenie działek nr ewid. 46/1, 46/15, 46/16 obr. 01 w Serocku, z rur ciśnieniowych PE Ø110x6.6 SDR 17 o całkowitej długości L= 383,5 m oraz z rur PE Ø90x5,4 SDR 11 o łącznej długości L=14,0 m, w tym 3 hydranty przeciwpożarowe DN80 (W-4.1 -podziemny, W-5.1 – nadziemny, W-9.1- nadziemny); wodociąg należy połączyć z siecią wodociągową wybudowaną w ul. Żytniej za pomocą mufy elektrooporowej PE Ø110; na wodociągu należy wykonać 1 zasuwę kołnierzową DN100 – na końcu sieci; na odejściach do hydrantów wykonać zasuwy kołnierzowe DN80.
e) przywrócenie nawierzchni dróg w rejonie prowadzonych robót do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych;
5) Ilości robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ pełnią funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w ich wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarach robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej. Wskazane jest aby przed sporządzeniem oferty wykonawca dokonał rozpoznania w terenie stanu istniejącego oraz możliwości organizacji zaplecza budowy i zaplanowania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761738,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Mianowski Zakład Usług Budowlanych "INWOKAN"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621443499

7.3.3) Ulica: ul. Różana 5

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.