eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockZagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a564a0a-ae60-4248-9da3-3c4dcf835af1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041636/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Zagospodarowanie terenu publicznego w Ludwinowie Dębskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://serock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: iod@serock.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024r. poz. 1320 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym oraz boiska wielofunkcyjnego, oświetlenia i monitoringu” na terenie działki nr ew. 23/6 obr. 15 o pow. 1154,80 m2 położonej w m. Ludwinowo Dębskie, gmina Serock, powiat legionowski, woj. mazowieckie, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Land Art. Projekt S.C. Magdalena Feil-Bereta, Damian Mytych, ul. Lipowa 3/24, 30-702 Kraków, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury w terenie oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu. Projektowane elementy zagospodarowania działki będą spełniać funkcję wypoczynkową i rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaż i utylizację istniejących elementów wyposażenia (ławki, tablica z regulaminem, kosz na śmieci) i elementy istniejącego ogrodzenia terenu;
b) demontaż i ponowny montaż urządzeń siłowni na terenie gminy w miejscach wskazanych przez Zmawiającego.
c) budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 10,10x20,50m z ogrodzeniem piłko-chwytami o wys. 6m w kolorze zielonym; boisko przewidziane do gry w piłkę nożną, ręczną, piłkę koszykową oraz siatkówkę; nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 23-25mm z włókien fibrylowanych; boisko do koszykówki i piłki nożnej wyposażone w 1 kpl. bramek piłkarskich (2 szt.) o wymiarach 3x2m i konstrukcji stalowej ocynkowanej; kosze do koszykówki na jednym słupie nośnym o wym. 100x100mm o wysięgu 160cm z tablicą 105x180, obręczą i siatką sznurkową (2szt.); w komplecie osłona na słup z pianki obszyta materiałem odpornym na warunki atmosferyczne, dodatkowo komplet słupków do siatkówki o regulowanej wysokości wykonanych z profili 120x100mm mocowanych w tulejach; siatka demontowalna – specyfikacja zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ; budowa oświetlenia boiska: oprawy o mocy 198W LED w kolorze grafitowym; słupy o wys. 8m w kolorze grafitowym montowane na fundamencie prefabrykowanym; oświetlenie boiska z możliwością ręcznego sterowania za pomocą włącznika/wyłącznika.
d) dostawę i montaż elementów sprawnościowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych: orbitrek + biegacz (1) – 1 szt., wyciąg górny + wyciskanie siedząc (2) – 1 szt., wahadło + twister (3) – 1 szt., stepper + wioślarz (4) – 1 szt., Street Workout - urządzenie sportowe (5) – 1 kpl.,
e) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci: zestaw zabawowy wieża (1) – 1 szt.: konstrukcja wykonana z lakierowanej stali ocynkowanej malowanej proszkowo, stalowe słupy nośne ocynkowane i malowane proszkowo o profilu 80x80mm; podesty, platformy oraz ścianki wspinaczkowe wykonane z płyty HPL. Wym. max 745x555x660cm. Kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym;
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku z odizolowaniem warstwy piasku od ziemi warstwą separacyjna z geowłókniny w strefie urządzeń zabawowych wykończenie krawężnikami bezpiecznymi elastycznymi oraz ułożenie ażurowych mat gumowych z wypełnieniem humusem i obsianiem trawą pod urządzenia wg wskazań na zagospodarowaniu terenu.
g) dostawę i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw: ławki stałe z oparciem – 3 szt., pojedyncze kosze na śmieci metalowe - 2szt., kosz do segregacji - 1szt., stojak na rowery pionowy – 5 szt., tablica regulaminowa – 1 szt., altana o wym. 6x4m i wys. do okapu 2,25m (słupy nośne drewniane 14x14cm, dach pokryty blachodachówką powlekaną w kolorze grafitowym RAL 7024 pod blachą łaty, folia i szalówka, orynnowanie stalowe, altanę należy wyposażyć w 4 stoły z ławami o konstrukcji drewnianej impregnowanymi w kolorze palisander - stoły dł. 180cm zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ - zamiennie za pozycje w przedmiarze 58 i 63), hamak – 1 szt., budowa oświetlenia placu zabaw: oprawy o mocy 19W LED (chodnik) oraz o mocy 27W LED (teren placu zabaw). Słupy o wys. 4m. Uziemienie słupów za pomocą bednarki. Zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Kolorystyka słupów i oświetlenia grafitowa. Oświetlenie placu zabaw zasilane ze skrzynki przyłączeniowej zlokalizowanej w ogrodzeniu. Oświetlenie sterowane zegarem astronomicznym.
h) budowę instalacji monitoringu – montaż kamer (2szt.) na nowoprojektowanych słupach oświetleniowych na wys. 3m; do transmisji obrazu projektuje się złącze GSM z anteną zintegrowaną z routerem LTE i anteną. Kamery należy skonfigurować i podłączyć do systemu monitoringu gminnego jakim dysponuje Zamawiający,
i) wykonanie ogrodzenia terenu z paneli systemowych 3D o wysokości 150cm +cokół (podmurówka) z otworami umożliwiającymi migrację małych zwierząt.
j) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej bezfazowej gr. 6cm na podbudowie 5cm podsypka piaskowo-cementowa+20cm kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie 0-31,5mm+ warstwa odsączająca piasku 10cm, obrzeża 100x20x6cm.), wydzielenie placu zabaw obrzeżem bezpiecznym z granulatu EPDM o wym.5x25x100 cm układanej na oporach betonowych, zieleń [trawniki, krzewy i byliny – hortensja bukietowa (29szt.), forsycja (32szt.), rozplenica japońska (58 szt.), miskant chiński 70szt.); wydzielenie zieleni urządzonej od trawnika obrzeżem betonowym 100x20x6cm; przewidziano trawnik siewem na wyrównanej warstwie ziemi urodzajnej (humus) min. 10cm]; nasadzenia drzew: klon zwyczajny Royal Red - 4szt.; brzoza pożyteczna - 4szt.; klon jawor - 7szt.;
k) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji terenu sportowo-rekreacyjnego.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności inżynieryjnej drogowej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-08 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-08 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji elementów małej architektury w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji nasadzeń roślinnych w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu, przy zachowaniu ogólnej ilości wskazanej w przedmiarze robót.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ pełnią funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu i rodzaju prac. Ilości w nich wskazane mogą różnić się nieznacznie od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej. W przypadku gdy opisy pozycji przedmiarowych uszczegółowiają zakres zamówienia do wyceny należy przyjąć zakres i rodzaj/charakter robót budowlanych wynikający z opisu pozycji.
4) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu i uzyska jego akceptację szczegółowy harmonogram rzeczowo – finansowy i kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o działy wskazane w przedmiarze.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania jednej tablicy informacyjnej o wymiarach 1,0m x 1,5m o treści zgodnej z załącznikiem nr 11 do niniejszej SWZ. Lokalizacja miejsca usytuowania tablicy zostanie określona po przekazaniu Wykonawcy terenu budowy.
6) Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeks cywilny.
7) Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Wykonawcy przysługuje jedna płatność po zakończeniu robót i dokonaniu odbioru końcowego.
8) Zamawiający uzna za równoważne urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni oraz elementy małej architektury, których wymiary fizyczne (wysokość, szerokość, długość, wymiary strefy bezpieczeństwa – o ile dotyczy) będą mieściły się w granicach +/-10% wymiarów zaprojektowanych urządzeń. Ponadto Zamawiający uzna za równoważne urządzenia, które będą wyposażone co najmniej w moduły lub elementy tożsame tym, które posiadają urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej oraz będą pełniły te same funkcje tj. w przypadku urządzeń siłowni – będą służyły do ćwiczenia tych samych partii ciała oraz będą spójne pod względem estetycznym.
9) Wszystkie materiały wraz z kolorystyką, które Wykonawca zamierza wbudować w związku z realizacją zamówienia muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
10) Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia/akceptacji karty techniczne/ katalogowe oraz certyfikaty i atesty wszystkich oferowanych urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni, elementów małej architektury oraz pozostałych materiałów.
11) Zamawiający zaakceptuje/zatwierdzi do wbudowania urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni, elementy małej architektury oraz pozostałe materiały o ile będą posiadały parametry techniczno – użytkowe odpowiadające co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej oraz będą spełniały warunki równoważności.
12) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z robotami przygotowawczymi, rozbiórkowymi, ziemnymi, brukarskimi, wykonaniem ogrodzeń oraz pracami porządkowymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.